אנחנו מקפידות על איכות גבוהה ומקוות שאהבת את הפריטים שרכשת. אם ברצונך להחזיר או להחליף פריט, נשמח לעזור!

את ההחלפה או ההחזרה ניתן לבצע חינם בחנויות שלנו או באמצעות שליח עד הבית בעלות של 25 ₪.
יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בווטסאפ, ונתאם עבורכם את השליח. אנחנו כאן בשבילכם לכל שאלה או בקשה!

ניתן להחזיר או להחליף פריטים שלא נלבשו, עם התוויות המקוריות, תוך 14 ימי עסקים מקבלת החבילה או 7 ימי עסקים על מוצרים בסייל.

פריט שנקנה בהנחה, ניתן להחזרה תוך 7 ימי עסקים בלבד, ללא החזר כספי. ניתן להחליף בפריט אחר או לקבל זיכוי לחנות או לאתר.

מוצרים שנרכשו בהזמנה מוקדמת – PreOrder ניתן להחזיר או להחליף תוך 14 ימי עסקים בלבד, ולא ניתן לקבל החזר כספי עבורם, אלא החלפה בפריט אחר או קבלת זיכוי לרכישה בחנות או באתר.

פריטים במחיר של 50 ש”ח ומטה ולא ניתנים להחזרה או החלפה. ההכנסות ממכירת פריטים אלו מיועדות לתרומה השנתית לארגון חברתי.

שאלות נפוצות

כיצד ניתן להחליף פריט?

אני רוצה להחליף פריט, איך אני עושה את זה?

אם ברצונך להחליף פריט את יכולה לעשות זאת דרך – פניה לשירות הלקוחות בוואטסאפ או באמצעות טופס הפניה בעמוד יצירת קשר..

כיצד ניתן להחזיר פריט?

אני רוצה להחזיר פריט, איך אני עושה את זה?

  • באמצעות שליח מטעמנו בעלות של 25 ש”ח.
  • דרך אחת החנויות שלנו.
    הפריט יגיע אלינו תוך כ-14 ימי עסקים וניצור איתך קשר. זיכויים והחזרים כספיים יחושבו בניכוי דמי המשלוח.
    שירות הלקוחות שלנו ישמח לענות לך על כל שאלה בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-16:00.
    לכל שאלה נוספת ניתן ליצור איתנו קשר בווטסאפ 054-4558690.
הפריט שקיבלתי פגום, מה אני עושה?

קיבלת בטעות פריט פגום? אנו מתנצלות ונעשה הכל בכדי להחליף אותו במהרה.

שלחי לנו תמונה של הפגם לווטסאפ ונוציא אלייך שליח שיאסוף את הפריט ויחליף לך אותו במקום, ללא תשלום נוסף. אם לא תרצי להחליף אלא להחזיר את הפריט, תוכלי לקבל את מלוא הסכום בחזרה, ללא כל דמי ביטול.