לא מצאת את מה שחיפשת?

לא מצאת את מה שחיפשת?

מהי CO.CO?

CO.CO היא מיזם אופנה שיתופי הדוגל בסט ערכים חברתי, מבוסס קהילה. החברה מאפשרת ללקוחותיה להצטרף כשותפות, ולהשתתף בעשייה. החברה פועלת במודל עסקי של כלכלה מעגלית ומציעה פתרונות חדשניים לאורך שרשרת האספקה.

מה מיוחד ב-CO.CO?

CO.CO היא מיזם חברתי למטרות רווח המבוסס על מימון המונים ומאפשר ללקוחות להפוך לשותפות במיזם. הפלטפורמה משלבת בין המרחב הוירטואלי והפיזי ומשנה את האופן בו צורכים אופנה. החזון של החברה הוא לייצר אלטרנטיבה הוגנת וכלכלית הנסמכת על אופנה בת קיימא.

איפה ניתן לרכוש?

הקולקציה מוצעת למכירה באתר או בחנויות הביתיות שפועלות מבתי שותפות כשואורום קהילתי. ניתן למצוא בהן את מירב הקולקציה העדכנית ולהזמין פריטים אחרים דרך האתר. השוארום מהווה גשר ביתי ונעים בין האונליין לאופליין ומעניק ללקוחות ייעוץ סטיילינג אישי. המשרדים וחנות הדגל של החברה נמצאים בקהילת סלוניקי 7 בתל אביב. לרשימת החנויות.

מהו ה-PreOrder?

האופנה המהירה הפכה את תעשיית הטקסטיל לתעשייה המזהמת השניה בגודלה בעולם. מסיבות שונות, התעשייה יודעת למחזר כיום 15% בלבד מהפסולת. המסקנה היא שהעולם צריך פשוט, לייצר פחות. בעוד כל המותגים מוכרים את מה שהם מייצרים, ב-CO.CO אנחנו שואפים לייצר את מה שמכרנו. לכן כל הדגמים מוצעים למכירה למשך 5 ימים לפני הייצור. ה-PreOrder מאפשר לנו לחזות את הביקוש ולדייק בכמויות הייצור. הלקוחות אמנם מחכות זמן מה לפריט שרכשו, אך הן נהנות ממנו בתחילת העונה, בהנחה גדולה וחוסכות לעצמן את התסכול שבציפייה לסייל סוף העונה, רק כדי לגלות שלא נותרו מידות וצבעים.

איפה מיוצרים הפריטים?

אנחנו משתדלים לייצר את הקולקציה בארץ כל עוד הדבר עולה בקנה אחד עם התבונה העסקית, היכולות והצרכים. יש פריטים שאפשר לייצר בארץ, ויש כאלו שניתן לייצר באופן איכותי ובמחיר מתאים רק בחו”ל. יש לנו צוות טכני ומקצועי מצוין, שרואה לנגד עיניו את טובת הלקוחות והשותפות כאחד, ומכיר היטב את הדרישות והיכולות של הספקים השונים בארץ ובעולם.

איך הופכים לשותפה?

כל אחת יכולה להיות שותפה במותג ולהנות מהנחות. למעשה השותפה רוכשת מוצרים מראש, ומקבלת את מלוא הסכום בחזרה במוצרים בנוסף להנחה משמעותית. ההנחה נשמרת לזכותה של השותפה גם לאחר שסיימה לקבל בחזרה את הסכום שהשקיעה. השקעת השותפות תורמת למיזם במימון הפעילות השוטפת.

מהי התרומה לקהילה?

המיזם שם דגש על הפחתת כמות העודפים שהם חלק מהתרבות המקובלת בענף. ברשתות הגדולות מקובל שרמת המלאי העודף עומד על כ 25%. ב-CO.CO המלאי העודף עומד על כ-5% מהייצור. הפריטים העודפים הללו נמכרים ותמורתם מיועדת כולה לתרומה (פריטים ב-50₪). השותפות בוחרות כל שנה את העמותה שהתרומה תסייע לה.

משלוחים והחזרות

משלוחים:
שליח עד הבית עד 7 ימי עסקים – 19 ש”ח או חינם בקנייה מעל 300 ש”ח.
איסוף עצמי • מהמתחם בקהילת סלוניקי 7, ת”א.

החזרות והחלפות:
דואר:
ניתן להחליף/להחזיר פריט בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה באמצעות דואר רשום.

משלוחים:
פריט שנרכש במחיר מלא • החזר כספי יינתן רק בהודעה תוך 48 שעות מיום קבלת הפריט. ניתן להחזיר פריט שנרכש במחיר מלא תוך 14 ימי עסקים ללא אפשרות להחזר כספי אלא החלפה בפריט אחר או קבלת זיכוי לרכישה בחנות או באתר. החזר הפריט באמצעות חברת השליחויות יחויב ב-19 ש”ח. 
פריט שנרכש במבצע • החזר כספי יינתן רק בהודעה תוך 48 שעות מיום קבלת הפריט. ניתן להחזיר פריט שנרכש במבצע תוך 7 ימי עסקים בלבד וללא אפשרות להחזר כספי אלא החלפה בפריט אחר או קבלת זיכוי לרכישה בחנות או באתר. החזר הפריט באמצעות חברת השליחויות יחויב ב-19 ש”ח. 
פריט שנרכש ב-Pre-Order • לא יינתן החזר כספי בהחזרת מוצרי PreOrder. ניתן להחזיר פריט שנרכש ב-PreOrder תוך 14 ימי עסקים בלבד וללא אפשרות להחזר כספי אלא החלפה בפריט אחר או קבלת זיכוי לרכישה בחנות או באתר. החזר פריטים באמצעות חברת השליחויות יחויב ב-19 ש”ח. 

האם ניתן לבטל או להחזיר מוצר?

אנחנו מקפידים על איכות גבוהה ומקווים שאהבת את הפריטים שרכשת. ועדיין, אם את מתחרטת באפשרותך להחליף או להחזיר את הפריטים בקלות תוך 14 יום מרגע קבלתם. כל שעלייך לעשות הוא ליצור איתנו קשר דרך המייל- info@collectivecollection.com או בטלפון 077-2091277.
קנית פריט באחת החנויות ואת מעוניינת להחזיר או להחליף אותו? את יכולה לעשות זאת באחת החנויות שלנו או להזמין שירות שליחים תמורת 19 ש”ח.

פריט שנרכש במבצע ניתן להחזרה תוך 7 ימי עסקים בלבד וללא אפשרות להחזר כספי אלא החלפה בפריט אחר או קבלת זיכוי לרכישה בחנות או באתר.

איך מחזירים פריט פגום?

קיבלת בטעות פריט פגום? אנו מתנצלים ונעשה הכול בכדי להחליף אותו במהרה. הודיעי לנו תוך 48 שעות דרך המיילinfo@collectivecollection.com – או בטלפון 077-2091277 והשליח יגיע אלייך כדי לאסוף את הפריט ויחליף לך אותו במקום, ללא תשלום נוסף. אם לא תרצי להחליף אלא להחזיר את הפריט, תוכלי לקבל את מלוא הסכום בחזרה, ללא כל דמי ביטול.

איך מחזירים פריט שלא מצא חן בעיניי?

כל שעלייך לעשות הוא להודיע לנו על כך תוך 48 שעות ולדאוג שהפריט יגיע ללא נזק ופגם למתחם התצוגה שלנו. את יכולה להזמין שליח באמצעותנו בעלות של 19 ש”ח, או לשלוח אותו בדואר רשום ל-CO.CO Collective Collection רחוב קהילת סלוניקי 7 תל אביב, 6951307. כספך יוחזר בהתאם לתנאים הרשומים לעיל, תוך 48 שעות מיום קבלת הפריט.

פריט שנרכש במבצע ניתן להחזרה תוך 7 ימי עסקים בלבד וללא אפשרות להחזר כספי אלא החלפה בפריט אחר או קבלת זיכוי לרכישה בחנות או באתר.

החזרתי פריט, כיצד מזכים אותי?

במידה ואת זכאית להחזר כספי בהתאם לתנאים שצויינו לעיל, ההחזר יתבצע תוך 48 שעות מיום החזרת המוצר. במידה ואינך זכאית להחזר כספי אלא לזיכוי לחנות בלבד, הוא יבוצע תוך 48 שעות באותם תנאים בהם העסקה חויבה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים).

אינני רואה זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?

צרי איתנו קשר דרך המייל info@collectivecollection.com או בטלפון 077-2091277

איך ניתן להחליף מידה?

באפשרותך להחליף מידה בקלות. כל שעלייך לעשות הוא ליצור איתנו קשר תוך 48 שעות מיום קבלת המשלוח, דרך המייל- info@collectivecollection.com או בטלפון 077-2091277. תוך מספר ימים השליח שלנו יגיע אלייך עם הפריט במידה הרצויה.
אם הפריט חסר במלאי ניצור איתך קשר. החלפת מידה באמצעות שליח כרוכה בתשלום של 19 ש”ח.