לא מצאת את מה שחיפשת?

לא מצאת את מה שחיפשת?

מהי CO.CO?

CO.CO היא מיזם אופנה שיתופי הדוגל בסט ערכים חברתי, מבוסס קהילה. החברה מאפשרת ללקוחותיה להצטרף כשותפות, ולהשתתף בעשייה. החברה פועלת במודל עסקי של כלכלה מעגלית ומציעה פתרונות חדשניים לאורך שרשרת האספקה.

מה מיוחד ב-CO.CO?

CO.CO היא מיזם חברתי למטרות רווח המבוסס על מימון המונים ומאפשר ללקוחות להפוך לשותפות במיזם. הפלטפורמה משלבת בין המרחב הוירטואלי והפיזי ומשנה את האופן בו צורכים אופנה. החזון של החברה הוא לייצר אלטרנטיבה הוגנת וכלכלית הנסמכת על אופנה בת קיימא.

איפה ניתן לרכוש?

הקולקציה מוצעת למכירה באתר או בחנויות הביתיות שפועלות מבתי שותפות כשואורום קהילתי. ניתן למצוא בהן את מירב הקולקציה העדכנית ולהזמין פריטים אחרים דרך האתר. השוארום מהווה גשר ביתי ונעים בין האונליין לאופליין ומעניק ללקוחות ייעוץ סטיילינג אישי. המשרדים וחנות הדגל של החברה נמצאים בקהילת סלוניקי 7 בתל אביב. לרשימת החנויות.

מהו ה-PreOrder?

האופנה המהירה הפכה את תעשיית הטקסטיל לתעשייה המזהמת השניה בגודלה בעולם. מסיבות שונות, התעשייה יודעת למחזר כיום 15% בלבד מהפסולת. המסקנה היא שהעולם צריך פשוט, לייצר פחות. בעוד כל המותגים מוכרים את מה שהם מייצרים, ב-CO.CO אנחנו שואפים לייצר את מה שמכרנו. לכן כל הדגמים מוצעים למכירה למשך 5 ימים לפני הייצור. ה-PreOrder מאפשר לנו לחזות את הביקוש ולדייק בכמויות הייצור. הלקוחות אמנם מחכות זמן מה לפריט שרכשו, אך הן נהנות ממנו בתחילת העונה, בהנחה גדולה וחוסכות לעצמן את התסכול שבציפייה לסייל סוף העונה, רק כדי לגלות שלא נותרו מידות וצבעים.

איפה מיוצרים הפריטים?

אנחנו משתדלים לייצר את הקולקציה בארץ כל עוד הדבר עולה בקנה אחד עם התבונה העסקית, היכולות והצרכים. יש פריטים שאפשר לייצר בארץ, ויש כאלו שניתן לייצר באופן איכותי ובמחיר מתאים רק בחו”ל. יש לנו צוות טכני ומקצועי מצוין, שרואה לנגד עיניו את טובת הלקוחות והשותפות כאחד, ומכיר היטב את הדרישות והיכולות של הספקים השונים בארץ ובעולם.

איך הופכים לשותפה?

כל אחת יכולה להיות שותפה במותג ולהנות מהנחות. למעשה השותפה רוכשת מוצרים מראש, ומקבלת את מלוא הסכום בחזרה במוצרים בנוסף להנחה משמעותית. ההנחה נשמרת לזכותה של השותפה גם לאחר שסיימה לקבל בחזרה את הסכום שהשקיעה. השקעת השותפות תורמת למיזם במימון הפעילות השוטפת.

מהי התרומה לקהילה?

המיזם שם דגש על הפחתת כמות העודפים שהם חלק מהתרבות המקובלת בענף. ברשתות הגדולות מקובל שרמת המלאי העודף עומד על כ 25%. ב-CO.CO המלאי העודף עומד על כ-5% מהייצור. הפריטים העודפים הללו נמכרים ותמורתם מיועדת כולה לתרומה (פריטים ב-50₪). השותפות בוחרות כל שנה את העמותה שהתרומה תסייע לה.

אספקת הפריטים

אפשרויות אספקת הפריטים:
שליח עד הבית עד 5 ימי עסקים – 19 ש”ח או חינם בקנייה מעל 300 ש”ח.
איסוף עצמי • מהמתחם בקהילת סלוניקי 7, ת”א או משאר הסניפים.

החזרות והחלפות
אנחנו מקפידות על איכות גבוהה ומקוות שאהבת את הפריטים שרכשת. ועדיין, אם את מתחרטת באפשרותך להחליף או להחזיר את הפריטים בקלות. 
בשביל להחזיר / להחליף פריט עלייך להודיע לנו עד 48 שעות מרגע קבלת הפריט ולדאוג שהפריט ללא נזק ועם התווית המקורית. ניתן להודיע לנו באמצעות בקשת החזרת פריט.
כמו כן, באפשרותך ליצור איתנו קשר דרך המייל- team@collectivecollection.com או בטלפון 054-4558690.

את ההחזרה/ החלפה ניתן לעשות באחת מהדרכים הבאות:
דואר רשום לכתובת קהילת סלוניקי 7, תל אביב, 6951307 | קו.קו קולקטיב.
באמצעות שליח בעלות של 19 ש”ח.
דרך אחת החנויות שלנו.

ניתן להחזיר / להחליף פריט שנקנה במחיר מלא תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה או מקבלת SMS לאיסוף מהחנות. פריט שנקנה בהנחה, ניתן להחזרה תוך 7 ימי עסקים בלבד, ללא החזר כספי. ניתן להחליף בפריט אחר / לקבל זיכוי לחנות או לאתר. פריט שנרכש ב-PreOrder – לא יינתן החזר כספי בהחזרת מוצרי PreOrder. ניתן להחזיר פריט שנרכש ב-PreOrder תוך 14 ימי עסקים בלבד וללא אפשרות להחזר כספי אלא החלפה בפריט אחר או קבלת זיכוי לרכישה בחנות או באתר.

כשהפריט יגיע אלינו ניצור איתך קשר. זיכויים והחזרים כספיים יחושבו בניכוי דמי המשלוח. שירות הלקוחות שלנו ישמח לענות לך על כל שאלה בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-18:00.

לכל שאלה נוספת ניתן ליצור איתנו קשר בווטסאפ, או בטלפון 054-4558690.

בקשת החזרת פריט

כל שעלייך לעשות הוא להכנס להזמנתך באזור האישי שלך ולבחור את הפריט שברצונך להחזיר (כמו כן, באפשרותך ליצור איתנו קשר דרך המייל- team@collectivecollection.com או בטלפון 077-2091277).

קנית פריט באחת החנויות ואת מעוניינת להחזיר או להחליף אותו?
את יכולה לעשות זאת באחת החנויות שלנו או להזמין שירות שליחים תמורת 19 ש”ח.

החלפת מידה

באפשרותך להחליף מידה בקלות.

כל שעלייך לעשות הוא להכנס להזמנתך באזור האישי שלך ולבחור את הפריט שברצונך להחליף. בשדה ההערות ספרי לנו איזו מידה תרצי במקום (כמו כן, באפשרותך ליצור איתנו קשר דרך המייל- team@collectivecollection.com או בטלפון 077-2091277).

תוך מספר ימים השליח שלנו יגיע אלייך עם הפריט במידה הרצויה.

*אם הפריט חסר במלאי ניצור איתך קשר.

**החלפת מידה באמצעות שליח כרוכה בתשלום של 19 ש”ח.

פריט פגום

קיבלת בטעות פריט פגום? אנו מתנצלים ונעשה הכול בכדי להחליף אותו במהרה.

שלחי לנו בקשת החזרה תוך 48 שעות מרגע קבלת הפריט ע”י כניסה להזמנה הרלוונטית באזור האישי שלך, שם תוכלי לבחור את הפריט הפגום שברצונך להחזיר. על מנת לזרז את התהליך, אנא צייני מהו הפגם בשדה ההערות.

כמו כן, באפשרותך ליצור איתנו קשר דרך המייל- team@collectivecollection.com או בטלפון 077-2091277.

השליח יגיע אלייך כדי לאסוף את הפריט ויחליף לך אותו במקום, ללא תשלום נוסף.
אם לא תרצי להחליף אלא להחזיר את הפריט, תוכלי לקבל את מלוא הסכום בחזרה, ללא כל דמי ביטול.

מדיניות זיכוי

במידה ואת זכאית להחזר כספי בהתאם לתנאים שצויינו לעיל, ההחזר יתבצע תוך 48 שעות מיום החזרת המוצר. במידה ואינך זכאית להחזר כספי אלא לזיכוי לחנות בלבד, הוא יבוצע תוך 48 שעות באותם תנאים בהם העסקה חויבה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים).

אינני רואה זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?

צרי איתנו קשר דרך המייל team@collectivecollection.com או בטלפון 077-2091277