באיזה נושא נוכל לעזור לך?
הזמנות ומוצרים
איך אני יודעת איזו מידה להזמין?
איפה הבגדים מיוצרים?
האם אני יכולה לשלוח פריט כמתנה?
ביצעתי הזמנה, מתי אקבל אותה?
איסוף עצמי • מחנות הדגל בקהילת סלוניקי 7, ת”א או משאר הסניפים.
אני רוצה לעשות שינוי בהזמנה שהכנסתי, מה לעשות?
איך אפשר לשלם על הזמנה?
איך אני יודעת איזו מידה להזמין?
לכל פריט שלנו מצורפת טבלת מידות מדויקת לאותו הפריט בעזרתה אפשר להבין איזו מידה תתאים לך ביותר, כמובן שתמיד נשמח לעזור לך בייעוץ 🙂
איפה הבגדים מיוצרים?
אנחנו משתדלות לייצר את הקולקציה בארץ כל עוד הדבר עולה בקנה אחד עם התבונה העסקית, היכולות והצרכים. יש פריטים שאפשר לייצר בארץ, ויש כאלו שלצערנו ניתן לייצר באופן איכותי רק בחו”ל. הצוות הטכני והמקצועי המצוין שלנו רואה לנגד עיניו את טובת הלקוחות, ואת הדרישות והיכולות של הספקים השונים בארץ ובעולם.
האם אני יכולה לשלוח פריט כמתנה?
בוודאי ובשמחה גדולה! פשוט מאוד רשמי לנו בהערות ההזמנה למי המתנה ואם תרצי נשמח לצרף ברכה בשמך. שימי לב שכתובת המשלוח תהיה עם פרטים מדוייקים כולל טלפון ליצירת קשר.
ביצעתי הזמנה, מתי אקבל אותה?
שליח עד הבית • עד 5 ימי עסקים – 25 ש”ח או חינם בקנייה מעל 300 ש”ח.
איסוף עצמי • מחנות הדגל בקהילת סלוניקי 7, ת”א או משאר הסניפים.
מוצר בפראורדר צפוי להגיע אליך עד 4 שבועות, שכן פריטים אלו נמצאים בתהליך הייצור.
אני רוצה לעשות שינוי בהזמנה שהכנסתי, מה לעשות?
צרי איתנו קשר דרך המייל- team@collectivecollection.com או דרך ווטסאפ.
איך אפשר לשלם על הזמנה?
אפשר לשלם על הזמנה בכמה דרכים:
-
אשראי
-
פייפאל
-
ביט
-
google pay
-
apple pay
שימי לב לאחר ההזמנה שהתקבל מייל אישור.
החזרות והחלפות
מה מדיניות ההחזרות והחלפות שלכן?
אני רוצה להחזיר פריט, איך אני עושה את זה?
אני רוצה להחליף פריט, איך אני עושה את זה?
הפריט שקיבלתי פגום, מה אני עושה?
אם מוצר שאני רוצה להחזיר נמצא בהנחה, האם אני עדיין יכולה להחזיר אותו?
ביצעתי החזרה, האם אני צריכה לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?
מה מדיניות ההחזרות והחלפות שלכן?
אנחנו מקפידות על איכות גבוהה ומקוות שאהבת את הפריטים שרכשת. ועדיין, אם את מתחרטת באפשרותך להחליף או להחזיר את הפריטים בקלות.
בשביל להחזיר / להחליף פריט עלייך להודיע לנו עד 48 שעות מרגע קבלת הפריט ולדאוג שהפריט יחזור אלינו ללא נזק ועם התווית המקורית. ניתן להודיע לנו באמצעות בקשת החזרת פריט.
* החזר כספי ינתן על פריט שנרכש, בתנאי שהתקבלה בקשה תוך 48 שעות מקבלתו.
* זיכוי כספי לחנות/אתר ינתן בתנאי שלא עברו יותר מ 14 ימי עסקים
* החזרת פריט שהוזמן בפראורדר תתאפשר כנגד זיכוי לחנות/אתר בלבד
כמו כן, באפשרותך ליצור איתנו קשר דרך המייל- team@collectivecollection.com או בטלפון 054-4558690.
אני רוצה להחזיר פריט, איך אני עושה את זה?
אם ברצונך להחזיר פריט את יכולה לעשות זאת דרך בקשת החזרת פריט.
את ההחזרה/ החלפה ניתן לעשות באחת מהדרכים הבאות:
*דואר רשום לכתובת קהילת סלוניקי 7, תל אביב, 6951307 | קו.קו קולקטיב.
*באמצעות שליח מטעמנו בעלות של 25 ש”ח.
*דרך אחת החנויות שלנו.
כשהפריט יגיע אלינו ניצור איתך קשר. זיכויים והחזרים כספיים יחושבו בניכוי דמי המשלוח. שירות הלקוחות שלנו ישמח לענות לך על כל שאלה בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-16:00.
לכל שאלה נוספת ניתן ליצור איתנו קשר בווטסאפ, או בטלפון 054-4558690.
אני רוצה להחליף פריט, איך אני עושה את זה?
אם ברצונך להחליף פריט את יכולה לעשות זאת דרך בקשת החזרת פריט.
הפריט שקיבלתי פגום, מה אני עושה?
קיבלת בטעות פריט פגום? אנו מתנצלות ונעשה הכל בכדי להחליף אותו במהרה.
שלחי לנו תמונה של הפגם לווטסאפ, או למייל- team@collectivecollection.com
אנו נוציא אלייך שליח שיאסוף את הפריט ויחליף לך אותו במקום, ללא תשלום נוסף.
אם לא תרצי להחליף אלא להחזיר את הפריט, תוכלי לקבל את מלוא הסכום בחזרה, ללא כל דמי ביטול.
אם מוצר שאני רוצה להחזיר נמצא בהנחה, האם אני עדיין יכולה להחזיר אותו?
במקרה בו מוצר שרכשת ואת רוצה להחזיר נמצא בהנחה את בהחלט יכולה להחזיר אותו, אך שימי לב שהזיכוי הכספי לחנות / ההחזר הכספי יהיה על המחיר העדכני ביותר של המוצר.
ביצעתי החזרה, האם אני צריכה לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?
אין צורך, אנחנו עושות זאת 🙂
התחברות ואיפוס סיסמא
אני לא מצליחה להתחבר למשתמשת שלי באתר, מה לעשות?
האם אני צריכה להירשם לאתר בשביל לעשות רכישה?
אני צריכה איפוס סיסמא, מה לעשות?
אני לא מצליחה להתחבר למשתמשת שלי באתר, מה לעשות?
צרי איתנו קשר במייל- team@collectivecollection.com או בווטסאפ ונעזור לך.
האם אני צריכה להירשם לאתר בשביל לעשות רכישה?
כן זהו תנאי להזמנה דרך האתר 🙂 כשאת נרשמת לאתר את יכולה לעקוב אחר ההזמנות שלך, להתעדכן במבצעים ובפריטים חדשים שעולים לאתר.
אני צריכה איפוס סיסמא, מה לעשות?
בעת ההתחברות, אם שכחת את הסיסמא, תוכלי לבחור ב’איפוס סיסמא’ אנחנו נשלח לך קוד התחברות למייל ולאחר הזנתו תוכלי לבחור סיסמא חדשה.
טיפול בבגדים ומידות
איך אני יודעת איזו מידה להזמין?
איך אוכל לשמור על הבגד לאורך זמן?
איך אני יודעת איזו מידה להזמין?
לכל פריט שלנו מצורפת טבלת מידות מדויקת לאותו הפריט בעזרתה אפשר להבין איזו מידה תהיה לך הכי טובה, כמובן שתמיד נשמח לעזור לך בייעוץ 🙂
איך אוכל לשמור על הבגד לאורך זמן?
על מנת לשמור ולהנות לאורך זמן מהבגד שזה עתה רכשת מצורפות המלצות לטיפול אוהב .
– יש לקרוא את הוראות הכביסה הרשומות על פתקית התפורה בפנים הבגד.
– בגדים עליהם רשום ניקוי יבש אינם מתאימים לכביסה במכונה ולכביסה ידנית.
-לא כל בגד מתאים או ישרוד ניקוי יבש.
– מוצרים שעליהם נרשם ‘אין לכבס’, אינם מתאימים למגע עם מים ולכביסה.
– כביסת מכונה בתוכנית הקצרה והעדינה ביותר ובמים קרים, לעיתים עדיפה מכביסת יד והשרייה.
– טמפרטורת מים אופטימלית לשמירה על הבגד לזמן ארוך היא 30*
– יש להפריד כביסה כהה וצבעונית מכביסה לבנה.
– מוצרים עדינים וכאלה העשויים צמר או משי ושניתן לכבסם בכביסה ביתית, ניתן לכבס בכיור, רצוי ללא השרייה. כמו כן, ניתן לכבס במכונה בתוכנית הקצרה והעדינה ביותר ובמים קרים.
– ”טקסטיל שמפו” עלול ליצור כתמים בהירים בבגדים כהים. עדיף להוסיף למים מעט נוזל כביסה רגיל.
-סריגים/סוודרים (למעט צמר) יש לכבס ביד, ללא השריה, או בכביסת מכונה בתוכנית העדינה והקצרה ביותר.
-סריגים אין לסחוט במכונה. מומלץ להניח לייבוש, אופקית, על מספר חבלי כביסה כדי למנוע את התארכות הסריג מפאת המשקל. או, ליבש אופקית מונח על מגבת.
הסרת כתמים מבגדים:
– נוזל מסיר כתמים ”קליה” עלול להסיר צבע ולגרום לכתם בהיר על הבגד.
– כשמשתמשים במסירי כתמים כמו ”קליה” או ”סנו אוקסיג’ן” יש לנסות ראשית את החומר בפינה מוסתרת כדי לוודא שהחומר אינו מסיר צבע.
– אין להשרות את הבגד או להמתין כשהתכשיר על הבגד, לאחר התזת החומר יש לכבס מיד.
שותפות
איך אני הופכת לשותפה?
מה אני מרוויחה כשאני הופכת לשותפה?
אנחנו מציעות שתי רמות של שותפות:
שותפה PLATINUM-
איך אני הופכת לשותפה?
אנחנו בCo.Co רוצות להציע לך חברות, חברות שהיא הרבה יותר משמעותית ועמוקה. דרך רכישת “מניה” את הופכת לחלק מקהילת השותפות של Co.Co. השותפות מקנה לך הטבות בלעדיות שימשיכו גם לאחר שתקבלי את סכום ההשקעה בחזרה.
מעניין אותך? קראי עוד..
מה אני מרוויחה כשאני הופכת לשותפה?
הסכום אותו תשלמי על השותפות יירשם על שמך, והקניות שתעשי מכאן והלאה יקוזזו ממנו. כך שאת מרוויחה פעמיים – גם לוקחת חלק במיזם אופנה חברתי ושותפה בו, ובנוסף עומד לרשותך מלוא הסכום אותו שילמת.
אנחנו מציעות שתי רמות של שותפות:
שותפה GOLD-
החזר ההשקעה בבגדים
15% הנחה מהמחיר המלא
10% הנחה נוספת על פריטים בסייל
שותפה PLATINUM-
החזר ההשקעה בבגדים
25% הנחה מהמחיר המלא
10% הנחה נוספת על פריטים בסייל
PreOrder
מה זה PreOrder?
האם אפשר להחזיר פריט שרכשתי ב-PreOrder?
תוך כמה זמן אקבל פריט שרכשתי ב-PreOrder?
מה זה PreOrder?
האופנה המהירה הפכה את תעשיית הטקסטיל לאחת התעשיות המזהמות ביותר בעולם. מסיבות שונות, התעשייה יודעת למחזר כיום 15% בלבד מהפסולת. המסקנה היא שהעולם צריך פשוט, לייצר פחות. בעוד כל המותגים מוכרים את מה שהם מייצרים, ב-CO.CO אנחנו שואפים לייצר את מה שמכרנו. לכן כל דגמי ה-PreOrder מוצעים למכירה במשך 5 ימים לפני הייצור. ה-PreOrder מאפשר לנו לחזות את הביקוש ולדייק בכמויות הייצור. זמן האספקה של הפריטים הוא עד ארבעה שבועות, אך אפשר ליהנות מהם לפני כולן, בהנחה גדולה ובידיעה שעזרת לצמצום פסולת.
האם אפשר להחזיר פריט שרכשתי ב-PreOrder?
בוודאי, אך שימי לב על פריטים שנרכשו ב-PreOrder – לא יינתן החזר כספי, אלא החלפה בפריט אחר או קבלת זיכוי לרכישה בחנות או באתר. הזיכוי לרכישה בחנות או באתר הוא ללא תוקף ותוכלי לנצל אותו מתי שתרצי 🙂
תוך כמה זמן אקבל פריט שרכשתי ב-PreOrder?
זמן האספקה של פריטי PreOrder הינו עד ארבעה שבועות.
שובר מתנה
איך אפשר לרכוש שובר מתנה?
קיבלתי שובר מתנה, איך אני יכולה לממש אותו?
אני רוצה לרכוש שובר מתנה בסכום שונה ממה שמוצע באתר, מה לעשות?
איך אפשר לרכוש שובר מתנה?
ממש כאן..
קיבלתי שובר מתנה, איך אני יכולה לממש אותו?
כתבי לנו למייל- team@collectivecollection.com או לווטסאפ שלנו
אני רוצה לרכוש שובר מתנה בסכום שונה ממה שמוצע באתר, מה לעשות?
תוכלי “לחבר” כמה שוברי מתנה ליצירת הסכום שאת רוצה לרכוש, למשל אם תרצי שובר על סך 500 שקלים – תוכלי לרכוש שובר אחד ב-200 שקלים ושובר נוסף ב-300 שקלים.
חנויות
איפה ממוקמות החנויות שלכן
מה זה אומר שואו-רום ביתי?
אני מעוניינת להקים שואו-רום ביתי, מה לעשות?
איפה ממוקמות החנויות שלכן
לרשימת החנויות המלאה.
מה זה אומר שואו-רום ביתי?
השואו רום הביתי מהווה הזדמנות לנשים שאוהבות לעבוד ולהתלבש להפעיל עסק עצמאי מהבית ולרקום סביבו פעילות קהילתית תוססת.
זו הזדמנות ללקוחות בעלות טעם ודעה להשפיע על המוצרים שייוצרו, להעשיר את סל המוצרים ברעיונות ותובנות ולסייע לנו לייצר אותם באופן מדוייק יותר כך שלא יווצרו עודפים מיותרים.
וזו הזדמנות לקחת חלק בשינוי חברתי צרכני ולהיות מעורבות במותג אופנה שמציע חלופה כלכלית לאהבת האופנה, המבוססת על צרכנות קשובה, והתייחסות לסביבה.
אני מעוניינת להקים שואו-רום ביתי, מה לעשות?
מלאי את הטופס הבא, וניצור איתך קשר בהקדם האפשרי ❤
תרומה לקהילה
מהי התרומה לקהילה?