עונת הסיילים בעיצומה והלקוחות נוהרות ונהנות. העניין עם מוצרים שמגיעים להנחות הוא שחלקם הגיעו למחיר המפתה מסיבות מוצדקות וחלקם ממש לא. סיבות מוצדקות יכולות להיות עלות ייצור גבוהה שמביאה את המוצר למחיר פחות נגיש, גיזרה לא מוצלחת או בדים נעימים פחות.

הנחה שאינה מוצדקת נובעת לרוב מהסיבה הפרוזאית של טעם. יש דגמים שהציבור פשוט אינו מחבב. הורדת מחירים לדגמים הללו מלווה בכאב לב גדול מצד הצוות. מבחינתנו מדובר בפנינים של ממש. החלטנו לאסוף עבורכן את הדגמים האהובים עלינו שנכנסו לסייל למגינת ליבנו, ואולי תבחרו לגאול אותם מפינת המבויישים ולאמץ אותם לארון.

 

שמלת SICILY – משוחררת, מחמיאה לגדולות וקטנות כאחת, מאווררת ונעימה כראוי לשמלת כותנה ונראית מעודכנת לנצח.

מכנסי ASIF – נוחות כמו מכנסי בית אבל ראויות ללבישה לכל ארוע, עשויות מפשתן ויסקוזה בצבע טבעי במראה זרוק אך ממוקצע.

חולצת MARSEILLE  – חולצת כפתורים מכותנה היא אייטם הכרחי לכל מי שמתלבשת לעבודה וצריכה “שריון מקצועי” לפגישות ההנהלה בה סביר להניח שתמצא את עצמה אשה יחידה.

שמלת LUNA – שמלות כיווצים מויסקוזה הן הטרנד החם של העונה, כמו גם צבע הקרמל שהתגנב למיינסטרים והוא פה כדי להישאר, לפחות עד עונת הקיץ הבא.

גופיית SILKY – בעיצומו של הקיץ, כשאחוזי הלחות גבוהים ממעלות הצלזיוס וחם, חם, חם, זה הזמן לוותר על עיקרון הסתרת הזרועות הקדוש ולהתלבש נוח.

שמלת JENN – נוחה להפליא מטריקו בדוגמת ריבים. הגיזרה הצרה עם הצווארון המוגבה אולי לא בנויה לחום יולי אוגוסט אבל השיק המתפרץ יהיה מושלם בסתיו או בחורף באופן עצמוני או מתחת לז’קט.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן