מיהן המלאן רוז’יות, היכן ניתן לקטוף ברחוב אירוסיות הדורות ומה הקשר בין רביעיות “פרחי ארצנו” לנשות ז’נבה האלגנטיות? כל התשובות בפוסט של הילי ברוק בלום, חברת קו.קו. שחגגה ט”ו בשוויץ. מוזמנות לקבל טעימה מתוך הבלוג.

תיק גב | HAMPI | שחור

כשהייתי ילדה אהבתי לשחק רביעיות. גם היום, כשאני עוצמת עיניים, אני עדיין יכולה לראות בדמיוני את הקלפים הצבעוניים של חבצלת החוף ואירוס הארגמן ברביעיות “פרחי ארצנו”, ואותי, כילדה בת שמונה עם קוקיות, מתמקחת עם אחותי על כלנית מצויה, בניסיון להשלים סדרה של משפחת הנוריתיים.

תיק גב | HAMPI | כחול

מאז שעשינו רילוקיישן לשוויץ, אני משחקת בעיקר “רביעיות ז’נבה”, ולפעמים, כדי להספיק לתפוס אירוסית הדורה במעבר החצייה או לקטוף שושן צחור או שחור במעיל אלגנטי, אני כמעט עושה אנה קרנינה מתחת לגלגלי הטראם.

כאגרנית כפייתית, הצטברו אצלי החורף לא מעט קלפים. הגיע הזמן לאוורר אותם שיראו אור בלוג.

הרחוב הוא מסלול התצוגה ועוברי האורח – דוגמנים בעל כורחם. ולא, זו לא טעות, יש אנשים שלוהקו ליותר מסדרה אחת. מוזמנים להגיש תלונה למשטרת האופנה.

אספרסואיסטים מצויים:

אנשים שמגיעים רגע אחרי הגשם בגוונים חמימים ובניחוח קפוצ’ינו. מומלצים להגשה ליד הקרואסון של הבוקר או עם קוביית שוקולד

תיק קלאץ | HAMPI | אפור

מלאן רוז’ים:

אנשים שיודעים ללבוש אדום, בלי לפגוע באיכות הסביבה. מוסיפים נגיעות של צבע ודרמה לרחוב המנומנם והמונוכרומטי, מבלי לזעזע את המרחב הקלאסי.

שמחות להכיר לכן את הבלוג החדש Brook It. הכתבה המלאה כאן

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן