הגר רווה בטופ כותנה שלנו

המוזיקאית הגר רווה הוציאה דיסק חדש ולהופעת הבכורה שערכה לכבודו בחרה ללבוש את הבגדים שלנו.

את הגר רווה אני מכירה כבר 34 שנה, מאז שנולדה כבכורתו של בן דודי דני. ראיתי אותה כשהייתה ילדת טום בוי פראית, שבילתה את רוב זמנה בטיפוס על עצים , וגם כשהבשילה לכדי אישה יפיפיה ומוסיקאית מוכשרת.
השבוע היא חגגה את צאתו לאור של דיסק חדש וציינה את האירוע בהופעה ב”אוזן בר” בתל אביב. לצדה הופיעו מלוויה הקבועים: בת זוגה לחיים וחברת “המכשפות”, הבסיסטית יפעת נץ; מפיק הדיסק עובד אפרת, שגם עיבד ומלווה בגיטרה; המתופף יובל קיינר והזמרת ליעד שר שמתלווה בקולות וגם בגיטרה.

על שמו של הדיסק, “והעצב לעולם”, היא מסבירה ש”תמיד יש איזה עצב לא ברור שנוכח…” אבל גם מציינת בחיוך שדווקא שיר הנושא “יצא הכי שמח”. הדיסק המהודק מכיל חמישה שירים, את כולם כתבה הגר ואת חלקם גם הלחינה. אלה שלא הולחנו על ידה , הולחנו על ידי עובד אפרת. “היום הרבה מוזיקאים מוציאים סינגלים נפרדים, אבל השירים אצלי מחוברים אחד לשני והיה לי חשוב לצרף אותם כמכלול שלם”, היא מסכמת.

וכמו חולצת הכותנה הלבנה שבחרה ללבוש , גם המוזיקה של הגר (רוק נשי עדין וכיפי) מרמזת למרות שם הדיסק, על גישה אופטימית לחיים שאי אפשר להתכחש לה.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן