ממש כמו מירי מסיקה, גם אנחנו בקו.קו זוכרות את נובמבר. אך בעינינו אין רק עננים עננים, כי אם המלצות המלצות. אז במקום לשקוע עמוק בתוך הנטפליקס ( הכי מובן בעולם), קבלי חמש המלצות לפעילויות הכי שוות שיש לחודש הזה להציע.

ציפורים נודדות

לא פחות מ- 500 מיליון עופות מים, ציפורי שיר ועופות דורסים החלו לפקוד את ארצנו הקטנטונת. ואם חשקה נפשך בדרך מיוחדת לצפות בציפורים, מועדון הצפרות הישראלי הוא המקום לחפש בו. במהלך כל חג החנוכה המועדון מוציא סיורי צפרות בכל הארץ לכבוד שבוע הצפרות הישראלי. מאילת דרך תל- אביב ועד הגולן אפשר לבוא להתבונן, לצלם וללמוד על מאות אלפי הציפורים שמגיעות ארצה. מומלץ במיוחד להגיע לסדנאות והסיורים בירושלים, במרכז הצפרות היחידי בעולם שצמוד לכנסת ויושב על אדמה פרלמנטרית, אז חוץ מציפורים תוכלי לראות גם נחשים (סטגדיש ). מדובר בפעילות ייחודית ומגניבה עם ערך מוסף עצום של למידה על הטבע והחיים שמקיפים אותנו. לפרטים>>

יהונתן מדריך במרכז הצפרות

מסעדת 'DEPI'

שם משפחה כמו שלי גורר אחריו כינויים רבים- קפוצ’ינו, דפישוקו, פישושו, ועוד רבים וממש לא מקוריים, אך השגור ביותר חייב להיות דפי. אז כשחבר אמר לי יום אחד שפתחו מסעדה חדשה הנושאת את שמי, הרגשתי חובה לבדוק מי עושה לי גניבת זהות. וטוב שכך, כי דפי היא פשוט וואו (גם המסעדה וגם אני). למרבה האכזבה, המסעדה לא באמת נקראת על שמי, אלא על שם רחוב דה- פיצ’וטו בו היא ממוקמת. במסעדה השף משה דביר מרכיב ביסים מטריפים כמו קרפצ’יו דג לבן עם ברד ליים, או טרטר ירושלמי (שלא ברור מה ירושלמי בו ) בבצק פילו. אחרי שניסיתי את כל הקוקטיילים (באמת) שיש למקום להציע אפשר להגיד שאין איפה ליפול אך הטוב מכולם היה ה “קוקו פאשן” (קו.קו. כבר אמרנו), שנתן גם קיק נדיב של חריפות. על אף כל דברי השבח למטבח, לדביר ולבר… הדבר הכי טוב היה השירות- מהמארחת עד המלצרית ואפילו מנהל המקום- לכולם היה חשוב שנהנה מכל אספקט, קטן ככל שיהיה. 

‘דפי’ היא לחלוטין מסעדה שנחזור אליה, ומהר. להזמנות>>

יאיוי קוסאמה

פעם בכמה זמן הכוכבים מסתדרים ויש רגע שבו אפשר לצפות בקסם. הרגע הזה הוא תערוכת הרטרוספקטיבה של יאיוי קוסאמה. התערוכה כוללת שישה חללים שמתמקדים בהתפתחות האמנית במשך   שמונים שנה (!) של יצירה, בהם יוצגו ציורים, פסלים ומיצבים, וגם שני מייצגים חדשים אשר נוצרו במיוחד עבור התערוכה. האמנית, שאף פיקחה על ההקמה, יצרה יחד עם האוצרת סוזן לנדאו, שביל קסום אל האינסוף. יצירותיה עוטפות אותנו הצופות ומזמינות אותנו להיכנס לתוך מציאות אחרת- קסומה יותר. התערוכה תהיה בארץ עד ה- 23.4 והכרטיסים נחטפים, לכן מומלץ לרכוש מראש.

מתאים לכל מי שאוהבת לשמוח. לרכישת כרטיסים>>

השוק העירום

כחלק מהתנועה ההולכת וגדלה של צמצום פסולת, נפתחה בתל- אביב חנות לא פחות ממדהימה. מדוע כל- כך מדהימה? כי אין בה פסולת. בכלל. בחנות הזאת מביאים כלים מהבית (או לוקחים מהכלים הקיימים בחנות) וממלאים. בחנות תוכלו למצוא הכל- החל ממוצרים יבשים כמו פסטה אורז ועדשים, עד לשוקולד, חומרי ניקוי, תבלינים וסוכריות צבעוניות לעוגה. שווה גם לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של החנות שבו מעלים עדכונים על מוצרים חדשים שהגיעו. והאמת שפשוט כיף לבקר שם… ממליצה מאוד על אגוזי לוז מצופים אוראו. naked market>>

סאפ סיסטרס

מפתיע לגלות, אבל העונה הכי טובה להתחיל ללמוד סאפ היא ממש עכשיו. חתירה על סאפ היא בעצם ספורט ימי בו השליטה בגלשן נעשית באמצעות משוט. הסיבה שבגינה כדאי להתחיל עכשיו היא בגלל שהמים לא כאלו קרים כמו שאתן חושבות והרוחות שומרות על הים שטוח מה שנקרא פלטה בלטה ועל כיוון היסחפות לתוך החוף. 
בסאפ סיסטרס תוכלו לקחת שיעורים בקבוצות קיימות, לבוא עם קבוצה משלכן, ואפילו להגיע יחד עם הילדים. השיעורים נערכים בשעות הבוקר המוקדמות, בין שש לתשע, כך שאפשר ואף מומלץ להגיע לפני המשרד  (מעורר יותר מקפה). הספורט מתאים לכל הרמות ללא הבדל דת גזע או מין, ואין טוב ממנו כדי לפתוח את היום ולנקות את הראש. או כמו שהן אוהבות להגיד- יותר זול מפסיכולוג ויותר טוב מפסיכולוג. מתאים למי שאוהבת לראות את הזריחה מלב הים. 

סאפ סיסטר– החוף הדרומי בהרצליה | לפרטים נוספים- 054-4269266

כדי שלא תשכחו- זוכרת נובמבר/ מירי מסיקה

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן