שותפות נכבדות, שותפים יקרים,

האביב התפרץ לחיינו באחת, מלא חיות, ריחות פריחה וצבע, ובניגוד מטריד למזג האויר הפוליטי והכלכלי בעולם. נדמה כי אופנת הקיץ, על צבעיה הלוהטים, באה בניגוד גמור למצב הרוח הלאומי והעולמי.
אז מה היה לנו ברבעון הראשון של שנת 2022?

הרבעון הראשון באופן מסורתי, הוא לא חגיגה פיננסית. אפטר פארטי של הרבעון הרביעי החזק ביותר בשנה. ואם לא די בכך, כבר שלוש שנים שהוא חוטף מכה עזה בכנף. ב 2020 היתה זו הקורונה שעצרה את העולם ב 15 למרץ, בשנה שאחריה שוחררנו מסגר בחודש מרץ והחלפנו ממשלה, ושנת 2022 הצטיינה בפתיחה חזקה במיוחד, עם צבר ארועים שהתחילו באינפלציה מתקדמת, נפילה חזקה של שוק ההון, כאוס לוגיסטי ששיבש את פעילות הייצור והשילוח והגיעו לשיא עם הפלישה הבלתי נתפסת של רוסיה לאוקראינה. בקיצור – תנאים אידיאלים לכאוס מושלם, וכל זה על רקע שינויים קיצוניים ומהירים במזג האוויר שנעו מקפאון חורף לשרב אביבי כבד.

איך כל אלו השפיעו עלינו? בעיקר טרף לנו את הקלפים. האספקות המתארכות לא איפשרו לקבל סחורה בזמן, עלויות השילוח ששילשו את עצמן חסמו את היכולת להשתמש בהטסה כאמצעי חלופי. בקיצור – את חודש פברואר העברנו על אדי שאריות החורף, ומאחר והפוקוס של CO.CO הוא בצמצום עודפי הייצור, לא היה איך לרפד את המחסור, כי סריגים מזמן אי אפשר לייצר בארץ.

מאחר ואנחנו נשים, והדאגה למחר טבועה בנו עמוק, הבנו שהנקודה המהותית תהיה להבטיח שהחברה תגיע לרבעון השני עם קופת מזומנים מספקת (מה שקרוי בעגה המקצועית – איתנות פיננסית), שתבטיח את המשך הצמיחה.

בשנתיים החולפות תעשיית האופנה חוותה טלטלה קשה רק כדי לגלות שהגרידיות אין לה סוף, לנורמות – יש ויש. אם חשבנו שרשתות האופנה המהירה אשמות בנזק הסביבתי האדיר שהביאה האופנה לעולם, הרי שקמה לה בסין SHEIN, מפלצת טקסטיל שעוד לא הרוויחה גרוש אבל כבר שווה יותר מ H&M ו ZARA ביחד, ומזהמת יותר משתיהן יחד, וקרנות ההון סיכון שהשקיעו בה רק רוצות למצוא עוד חברות כמוה. כי מה חשובה הסביבה? העיקר הצמיחה המהירה. ומחירי הרצפה שלה? הם נועדו להבטיח שהלקוחות יקנו הרבה ולא יבלבלו להם את המוח עם החזרות ושרות לקוחות.  
שנת 2022 הולכת להיות מעניינת ומאתגרת. הישארו איתנו.  

 מכירות – הרבעון הראשון הסתיים עם 10% פחות הרבעון הראשון של שנת 2021. רצינו 10% יותר. עד אמצע מרץ חשבנו שנעבור את זה בקלות, אבל אז הכל השתבש. הסברים וסיבות יש למכביר, חלקם נפרשו בפיסקה הקודמת, אבל בשורה התחתונה, מצב הרוח הציבורי בעולם הכריע. הדבר החשוב מבחינתנו הוא שתזרים המזומנים שלנו משופר ויציב, צוות המכירות ושירות הלקוחות התחזק והתמקצע, וצוות הפיתוח השקיע משאבים גדולים בשיפור התהליכים והניראות. בקיצור – אנחנו לגמרי על הרגליים ומוכנות למרתון הקיץ.

החנויות הביתיות – בעקבות התבססותם של השואורומים והקהילה המתרחבת אותה הם משרתים, החלטנו להעביר את התרומה השנתית לקהילה לפורמט מקומי. עמותות מקומיות פונות לשואורומריות שלנו ויחד הן מארגנות אירוע מכירה שהכנסותיו מיועדות לתרומה. המכירה האחרונה היתה באשקלון לטובת עמותת “עדן” שמפעילה בית מוגן לנערות בסיכון.

האתר והמדיה – אתר המכירות שלנו הולך ותופח בנפח הפעילות. הוא השער ל CO.CO וכל פעילות המכירה, הן ברשת והן בחנויות מתחילה בסקירה מדוקדקת של הקולקציה באתר. השדרוג בפונקציונאליות ובאסתטיקה הנדרשת על ידי צוות העיצוב והפיתוח, לצד ערוצי השיווק הדיגיטליים שלא נחים לרגע, הביאו אותנו להשקיע בסטודיו חדש ורחב ידיים שיאפשר לצוות להתנסות בכיוונים חדשים, וליצור חומרים וויזואלים מעניינים ויפים.

PreOrder – ההזמנה מראש של הדגמים ממשיכה לצבור תאוצה וגם אתגרים. למרות כל הפראורדרים שמאחורינו עדיין אנחנו מבינות כל פעם טוב יותר איך אפשר לייעל את התהליך, מה צריך לשפר ולצערנו אנחנו מבינות מצויין גם מה עלול להשתבש…(וסליחה מכל מי שהזמינו את חולצת LUCIA לפני חודש וחצי…)  ברבעון הראשון, מסיבות שונות, עצרנו את הפראורדר לתקופה של יותר מחודש והרגשנו את זה היטב בהמשך.

שותפות – ברבעון הראשון הצטרפו  אלינו 62 שותפות חדשות ואנו מונות היום 1944 שותפות ושותפים. כיום ניתן להצטרף כשותפה ישירות מהאתר ולממש מיידית את השותפות וההנחות. אנחנו מבינות שהשיפור הטכני הזה מאוד מפשט את הדברים  ומקל על התהליך ואם בעבר תשלום של 3000 שח באתר היה מאורע נדיר שגרם לפרץ צהלולים הרי שכיום כבר קצת התרגלנו… אבל עדיין אנחנו שמחות! מאוד!

 האביב היה פה ליומיים, אבל קולקציית הקיץ תהדהד אותו בפריחה עזה. היכונו למתקפת צבע.

חג פסח שמח
שלכן,
צפרא פרלמוטר
מנכ”לית

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן