אנחנו שמחות לארח כאן בסוכה הווירטואלית שלנו את הילי ברוק בלום, אושפיזינית שהיא חברה טובה ושותפה ותיקה שלנו, שנכחה בלידה של המותג ואחראית בין היתר להמצאת השם CO.CO.

 

בחודש האחרון יזמנו שיתוף פעולה עם קבוצת הפייסבוק חו”ל עם שיק שהילי מנהלת, ויחד בחרנו 10 שגרירות של המותג באינסטגרם.

ביקשנו מהילי למלא תעודת אושפיזין והנה היא לפניכן:

משפחתי וחיות אחרות: הילי ברוק בלום, בת 44, מתגוררת ברחובות עם בן הזוג כפיר, מדען במכון ויצמן ואימא של איתמר בן ה-12. התמקמנו לפני כשנה בארץ אחרי מסע עולמי שכלל ארבע שנים בארה”ב, חניית ביניים בישראל ועוד שלוש שנים מופלאות בז’נבה בשוויץ.

מה אני עושה בחיים: קופירייטרית ואשת קריאיטיב למעלה מ-20 שנה. מתוכן עבדתי במשך 10 שנים במשרדי פרסום בארץ והייתי שותפה לעשרות קמפיינים (טבעול, דואר ישראל, מועצת הירקות, ML, ויזה כאל וכו’) ובעשור האחרון אני פרילנסרית ועובדת בעיקר מהבית.

טיולים, אופנה, אמנות ואוכל: במהלך השהות באירופה פתחתי בלוג שעוסק בטיולים, אופנה וחוויות הרילוקיישן שלי, מזווית הומוריסטית ובליווי צילומים שלי. חלק מהכתבות התפרסמו בווינט. בהמשך הקמתי קהילה מקסימה בפייסבוק בשם “חו”ל עם שיק”, המונה כיום למעלה מ-13,000 חברות וחברים.

חו”ל עם שיק: פתחתי את הקבוצה כדי שאוכל לשתף ולחלוק טיפים למקומות שיקיים בחו”ל עם חברות ישראליות שחיות בערים שונות בעולם ומכירות את הלוקיישנים השווים שמחוץ למסלול התיירים הרגיל, בנוסף גייסתי מדריכי סיורי בוטיק ישראלים מכל העולם, שיתרמו מהידע שלהם.

עם הזמן, התכנים האיכותיים שעלו בקבוצה וההמלצות המיוחדות על בתי קפה, תערוכות, שווקים ומלונות, משכו עוד ועוד חובבי אמנות, עיצוב, קולינריה ואופנה מכל הארץ, והצטרפו אלינו גם המון ישראלים מכל רחבי הגלובוס, שממשיכים לעדכן אותנו עם דיווחים חמים ושיקיים מהשטח גם בעתות קורונה. 

מלבד הטיפים הפרקטיים, אני מעלה באופן קבוע פוסטים אסקפיסטים ומעוררי השראה על אומנים ומעצבים בינלאומיים שאני אוהבת, ומפעם לפעם גם מייצרת שיתופי פעולה ומציעה הטבות שונות לחברי הקבוצה.

שיק ישראלי: חזרנו לגור בישראל בשיאו של הגל השני. את המסעות בעולם נאלצתי להמיר, כמו רובנו, בשיטוטים וירטואליים ברשת ובטיולים בכרטיס הזיכרון של האייפון. זו הסיבה שהחלטתי להרחיב את גבולות הקבוצה ולאפשר גם המלצות שיקיות בישראל.

הרומן שלי עם CO.CO: את צפרא פרלמוטר, ההוגה והיזמית אני מכירה בעקבות הקשר המקצועי בין בני הזוג שלנו. באחד המפגשים שלנו שמעתי שהיא חולמת להקים מיזם אופנה חברתי בשם Coa. ברוב חוצפתי הערתי לה שהשם לא מוצלח לטעמי וכדאי לה להחליף ל- Co.Co שמתכתב עם קוקו שאנל האגדית ומכיל בתוכו את המהות של המיזם: collective collection והשאר היסטוריה.

שיתוף פעולה אופנתי: בחודש האחרון פתחנו בקמפיין משותף בפייסבוק לאיתור נשים בכל גיל ומידה שיהפכו לשגרירות של Co.Co. הזמנו את חברות הקבוצה שלי שמנהלות חשבונות אינסטגרם פעילים להציע את עצמן לתפקיד הנחשק, וההיענות הייתה רבה. פוסט ההכרזה שבר את כל שיאי הקבוצה ובעקבותיו איתרנו 10 נשים איכותיות שהפכו לדוגמניות ליום אחד.

מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם.

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק.

כל התמונות של הקמפיין מופיעות באינסטגרם תחת ההאשטג: #hoolimcoco

הילי ברוק בלום.

סיוון ברושי

תאיר מורדוך

לירון פרל

נורית גפן

שירה עדן

רינת ברק

לייפסטייל טלי

דורית אביב

טליה כהן אבוטבול

חדש בחנותלחנות

תגובה אחת על הפוסט “שותפה שלי | הילי ברוק בלום

התגובות סגורות.

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן