השנתיים האחרונות אילמו את פי וייבשו את קולמוסי, ושלחוני למצוא נחמה בעשייה היומיומית.
הסתערנו על שולחן העיצובים כאילו כל נשות ישראל תלויות בנו להלבישן, התלבטנו קשות ועמוקות בין חום אספרסו לחום שוקולד, בררנו כפתורים בקפידה כאילו נשמת אפנו המקצועית תפרח אם יהיו עם 2 חורים במקום 4 ובעיקר התחבאנו מאחורי האקסלים, והתמסרנו לשגרת העבודה ופעולות השיווק הסיזיפיות.

שנתיים בהן חווינו כיצד הערכים החברתיים שהיו כעמוד איתן מתפרקים באחת ונזרקים לצד הדרך, רק החדירו בנו רוח לחימה והגבירו את העוז והרצון להוביל את CO.CO להצלחה כמותג אופנה ישראלי חברתי בר קיימא.

את השנה החולפת הקדשנו לחידוד האסטרטגיה האופנתית שלנו. מה מתחשק לצד מה צריך, מה הכרחי ועל מה מוותרים, איך מעמידים סט צילומים בסטייל בסטודיו העולה על גדותיו ואיך משלבים קלאסיקה עם ניצוצות טרנד שתשדר נגישות מחשקת.

החשש הגדול ביותר מפתיחת ההיצע והרחבת מנעד הדגמים, שמאחורי כל אחד מהם עומדת מחשבה את מי הוא משרת, הוא כמובן ההשפעה שתהיה למהלך על המלאי והמחירים לצרכן. ריבוי הדגמים וייצורם בסדרות קטנות על מנת לשמור על ייחודם, מגדילה מן הסתם את העודפים מחד ומאידך מייקרת את העלויות ככל שמגוונים יותר בחומרי הגלם, טכנולוגיות הייצור הנלוות והספקים השונים.

החזון להציע קו מוצרים רחב באיכות סבירה ובמחיר נגיש, הפך מורכב יותר ויותר באקו סיסטם המקומי. המתפרות המקומיות שנותרו בארץ סובלות מהיעדר חייטים מקצועיים, המכונות מיושנות והתוצאה היא שמשאבי הייצור בארץ מצטמצמים ונעלמים.

צמצום משאבי הייצור המקומיים שינה גם את מנגנון ה PREORDER שפיתחנו בעמל והשקעה במשך השנים, והלקוחות חשו זאת בעיקר במהירות בה קיבלו את ההזמנות הביתה.
אם בעבר שימש ה PREORDER ככלי תפעולי לחיזוי הביקוש הרי שכיום הוא מסייע לנו לחוש את טעם הקהל ולכוון את המשך הפיתוח.

רשת החנויות הביתיות שלנו התבססה בקרב הקהילות המקומיות והמכירות צומחות משנה לשנה. התמקדנו בטיפוח 7 החנויות הטובות שפועלות לצד חנות הדגל באפקה, ייצבנו ודייקנו את המנגנון והתוצאות ניכרות בשטח. השנה אנחנו מתכוונות לפתוח 3 חנויות ביתיות חדשות באותו הפורמט: קהילה רלוונטית חזקה, בית פרטי, חלל מכירות קבוע, מנהלת חובבת אופנה ומכירות ובעיקר אוהבת אדם. בסוף זה לא רק הבגדים, זו הרוח הנלווית שעושה את המקום.

האתר של CO.CO שנולד כדף אינטרנטי עמוס מילים והפך לאתר מכירות תוסס, הפך למחולל השינוי הגדול. גם השותפות השמרניות ביותר שסרבו להתקרב לטכנולוגיה הזרה, נפתחו לעולם הקניות אונליין בסיועו של צוות שירות הלקוחות הסבלני עד מאוד.

השותפות ב CO.CO הן הרוח הגבית שלנו, המשענת היציבה והקהילה התומכת. בתחילת הדרך היו אלו שותפות PLATINUM שהשקעתן מראש איפשרה את הקמת המותג ובהמשך היו אלו שותפות GOLD שהצטרפו ותמכו בהמשך דרכו. הדיל עם השותפות הוא פשוט. הן משלמות מראש על הקניות העתידיות ובכך מסייעות לנו במימון הפעילות ובהגדלת ההכנסות. הן כמובן מקבלות את כל הסכום בחזרה ובתוספת הנחות משמעותיות על הקניות שלהן.

לאור ההתפתחויות ובהתאם לאסטרטגיית הרחבת המותג החלטנו על חישוב מסלול מחדש. הכוונה היא למסלול השותפות.

מסלולי השותפות PLATINUM ו GOLD נסגרו. אנו מודים לדור המייסדות ולדור התומכות, הזכויות ותנאי השימוש ישמרו ללא שינוי. במקומם אנו משיקים מסלול שותפות מתחדשת שתאפשר ללקוחות רבות יותר להצטרף לקהילה.

שותפות מתחדשת IVY תאפשר לשלם 2,000 ₪ לשנה ולהנות מהנחות השותפה כל השנה או עד לסיום התקציב, המאוחר מביניהם. למי שתרכוש חולצה מרהיבה אחת בשנה התקציב יספיק עד הנכדים, מי שתחליף מלתחה כבר בקניה הראשונה, תהנה מההנחות לעוד שנה קדימה ובתומה תחדש את השותפות אם יתאים לה.

אני מקווה שהמסלול החדש יאפשר גם ללקוחות בתחילת דרכן המקצועית להצטרף לקהילה הצומחת שלנו.

ונסיים בתרומה לקהילה – השנה בחרנו לתרום את הסכום השנתי לעמותת “רוח נשית” שמסייעת לנשים נפגעות אלימות כלכלית לצאת לעצמאות. אין חשוב מזה בתקופה חשוכה זו. הבחירה ברוח נשית היא בחירה בתקווה לשינוי.

ותקווה היא כורח לא אפשרות. היא הדבר היחיד שיאפשר להמשיך לחלום ולהגשים.
עוד יבואו לנו ימים טובים יותר.

חדש בחנותלחנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

?Are you on the list

קבלי 25 ₪ הנחה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת פריטי הזדמנות אחרונה (ב50₪). הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן