PRESELLX

השבוע לקחנו את קו.קו. על 444 השותפות צעד נוסף קדימה בחזון: לייצר רק את מה שאתן רוצות לקנות. יותר אקולוגי, יותר רווחי ויותר משתלם לציבור.

ביום שלישי העלנו לרכישה מוקדמת, למשך חמישה ימים בלבד, דגמים מהקולקציה החדשה לאביב שצפויים להגיע למכירה בעוד שלושה ארבעה שבועות, במסגרת הPRESELL.
מה זה הדבר הזה, אתן שואלות? האם אין טעות כתיב ובעצם התכוונו ל PRESALE ? ובכן, אם הייתי כדורגלן הייתי נזעקת שה PRESELL רחוק מ PRESALE 360 מעלות. אך אינני, ולכן אסתפק ב 180 מעלות. המושגים רחוקים זה מזה כמו שמימון המונים רחוק משיווק פירמידה. המודל מבוסס על תמיכה ותמורה. בגלל שהציבור מסייע לנו במימון הפעילות העסקית, הוא מתוגמל בהחזר השקעה במחיר מעולה, שיתוף ברווחים וסט ערכים כלבבו.

למה מכירה מראש של חולצה מאפשרת להגיש אותה במחיר נמוך משמעותית? זה דווקא פשוט. העלות, כמו הוצאות, היא בסופו של דבר נתון: כמה? ככה וככה. המכירות וההכנסות לעומת זה – הן לנצח חידה. שיצרה דרך אגב, תחום שלם בענף הכספים, ידעונים פיננסים שנקראים אנליסטים, ותפקידם לנחש באופן מושכל אם חברה תרוויח יותר או פחות מהצפוי. למה? כי מכירות הן דבר מורכב. אולי אף אחד לא יאהב את הצבע? או אולי הסגנון יזכה לכתף קרה אצל הקהל? ואולי יהיו בחירות ולקראתן תהיה מלחמה ולאף אחד לא יהיה מצב רוח לקניות? סימני השאלה הללו מותירים את היצרן באי ודאות, לרוב עם כיסים מדולדלים כי מרבית ההוצאות נעשות חודשים לפני שהוא נהנה מהכנסות בגינן.

בנוסף, הפסיכולוגיה הצרכנית שלנו לימדתנו לחבב הנחות עד מאוד. בעיקר של מותגים מממממש יקרים. ככל שהפער בין המחיר הראשוני למחיר הסופי יותר גדול, כך העסקה נתפסת כיותר טובה. ה PRESELL מציע צרכנות הפוכה: קודם רואים, חושקים, ורוכשים כשהמחיר נמוך משמעותית מהמחיר העתידי. אך החדווה, אויה, אינה מיידית. האושר על איך קימבנתי את המערכת, יבוא כשהחולצה הנחשקת תגיע לזרועותייך, בזמן שאחיותיה יוצעו למכירה במחיר גבוה בהרבה.
על פי התפיסה השיווקית הרווחת, תפקידו של המחיר הראשוני הגבוה, להעיד על האיכות הנתפסת, ואילו המחיר הסופי הנמוך בא לייצר תחושת סיפוק אדירה.
ניצחנו את המערכת.
התרגיל הזה מוכר וגלוי לכל, ובכל זאת, לא הצרכנים ולא היצרנים נכונים לשבור את הכלים ולקבוע חוקים חדשים למשחק הוגן ושקוף. כל עוד יהיו שני צדדים, קונה ומוכר, בעלי מניות והציבור – יהיה מנצח ומפסיד. בקו.קו. אנחנו מקוות שכל הקונות יהפכו בבוא היום גם לבעלות מניה. כשהחברה שייכת לציבור הקונים שלה באמת, לפני שהמנהלים שודדים את הקופה ובעלי משכורות העתק פותחים חשבון בשוויץ – אז לחברה ולקונים יש את אותם האינטרסים.

באופנה, פתיחת העונה מסמנת בעיקר את הספירה לאחור, לסוף העונה. כולם יודעים שהוא יבוא ואיתו המשב המוכר של שחיטת המחירים האכזרית. ציידי הסיילים הם הסיבה לכך שהיצרן מכפיל את מחיר העלות של החולצה פי 5 עד 8 במחיר הסופי. הוא הרי צריך להרוויח קצת ולכסות את הבור שנפער בתזרים המזומנים חודשים קודם לכן. מפלצות השופינג של 3 במאה, גורמות לכל היתר לחכות ולחכות, ולחלוף בעיניים כלות על פני החולצה האופנתית, לפנטז על השמלה המעוצבת ולתרגל דחיית סיפוקים עד בוא הסוף.

אז אם כבר להתאפק ולחכות, למה לא לקבל בדיוק את השמלה שרוצים בצבע ובמידה ומתי שרוצים? מימון מראש הוא תהליך טבעי שמקובל בתחומים רבים. היא מאפשרת לקבלן להתחיל בבניה, או לרואה החשבון לפנות עובד למשימה.
המכירה המוקדמת תאפשר לנו בקו.קו. לממן חלק מפעילות הייצור, ולבדוק כיצד מגיב הקהל למוצר. היא תאפשר לקבל החלטות תפעוליות טובות יותר ומדוייקות יותר, לטובת כל הצדדים: הלקוחות האוהדות שלא הצטרפו עדיין כי הן לא רוצות להתחייב, היזמים שהתחייבו לפני שלוש שנים להתמיד ולהגשים את החזון, ו 444 השותפות שחלקן הגדול כבר החזיר לעצמו את ההשקעה בריבית מופלאה של 10 אחוזים ויותר.
מרגישות אמיצות? בנויות לקשר? הPRESELL פתוח עד שבת 14/2.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי 25₪ הנחה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת פריטי הזדמנות אחרונה (ב50₪). הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן