הסלון התרבותי חוזר מפגרת הקיץ והפעם הקהילה של CO.CO מאחדת כוחות עם קהילת סופרסונס שמטרתה לקדם נשים למרכז הבמה הציבורית והעסקית. המפגש הראשון כבר בעוד עשרה ימים.

הסלון התרבותי, כמו כמה דברים אחרים במיזם האופנה השיתופי, נולד מתוך מצוקה. במרץ 2013, שלושה חודשים אחרי שנפתח המתחם, בבנין משרדים בניחוח שנות השבעים, המעוטר בשפריץ בז’ עם נגיעות בורוד, מצאנו עצמנו ישובות בדד בלבו של נווה המדבר ששמו CO.CO

הסוגיות שהעסיקו אותנו היו טריוויאליות והתחלקו לשני סוגים: האחד כלכלי – איך מניעים את העסק והופכים אותו בר קיימא, משמע עצמאי כלכלית. השני ערכי – איך מקיימים הלכה למעשה את שמונה הדיברות שהן הבסיס לקיומו של המיזם חברתי והתרומה לקהילה בראשן.

הסלון התרבותי היה רעיון שענה על הסוגיה מהזן השני. אמנם כבר מלכתחילה היו השותפות מפוזרות על פני הארץ, אבל היה נדמה שמפגש חודשי שמלווה בתוכן מרחיב דעת ומאפשר מפגש בין חברות הקהילה – הוא אפשרות טובה להתחיל ממנה.

מכיוון שמלאו כיסינו ערכים אך התרוקנו מפרוטה, היה ברור שהסלון יהיה ארוע חינמי פתוח לקהילה, מבחינת כל הצדדים. המרצה, הקהל, המיזם.

הראשונה שהתנדבה לאתגר, היתה הצלמת הידועה רלי אברהמי וההרצאה שלה קבעה את הרף. המפגש הפך לארוע תרבותי מרתק שלאחריו רבות ורבים הביעו רצון להופיע בו. לעתים קיימנו 2 מפגשים בחודש ולעתים חזרנו על ארוע לאור הביקוש הרב.

הסלון מתחדש והפעם בשיתוף עם קהילת סופרסונס שהקימה חנה רדו.
קהילות נשים חזקות, פועלות, הן כח מניע שמטרותיו לקדם אג’נדות, לייצר נטוורקינג ושיתופי פעולה בין החברות והאמצעי הזמין ביותר לנו, הנשים לשפר עמדות בכל תחומי החיים הנוגעים לנו. המפגשים הם אחד מהכלים האפקטיביים ביותר לאפשר את הוצאתן לפועל של המטרות הללו.

www.supersonas.com

מספר המפגשים המוגבל, כשניים עשר בשנה, מחייב בחירה קפדנית וסינון טבעי לתכנים הרלוואנטיים ביותר לקהילה כמו גם לדוברות והדוברים המרתקים ביותר. האתגר הגדול הוא לשמור על גיוון המרצים (כן, גם גברים יתארחו בסלון), מגוון הנושאים ובעיקר לשמור על העקרון שכל סלון, מעבר להיותו מפגש חברתי, יביא איתו ידע חדש שיעשיר את קשת הרעיונות והדעות סביבנו.

איחוד המפגשים של קהילת סופרסונס וקהילת CO.CO יחזק את השיתוף ויחדד את הבחירה בנושאי השיח. יש להניח שרעיונות נוספים יעלו, ופלטפורמות חדשות של תקשורת בין חברות הקהילה יוולדו. בינתיים, אתן מוזמנות להציע נושאים שקרובים ללבכן, אנחנו מבטיחות להפתיע עם דוברות ודוברים שקרובים ללבנו ובעיקר אתן מוזמנות להגיע. כי כשנשים עושות נפגשות ומכירות, רק דברים טובים יכולים לקרות.

חדש בחנותלחנות

תגובה אחת על הפוסט “טובות השתיים

התגובות סגורות.

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן