מה עולה לכן בראש כשאתן מדמיינות ספרנית? משקפיים וסנדלי שורש? אני ספרנית בהכשרתי, עבדתי בתחום כ-25 שנה ואני מאוד אוהבת עיצוב (לא שיש משהו רע בסנדלי שורש אבל לא תתפסו אותן על הרגליים שלי 🙂 )

אסתטיקה על גווניה השונים מאוד מדברת אלי. עיצוב כקונספט, לא חשוב מה – you name it, בגדים, תכשיטים, רהיטים, בתים…

כשניהלתי ספריה לארכיאולוגיה, בבניין יפיפה לשימור בירושלים, עסקתי מלבד בקיטלוג, יעוץ והזמנת ספרים גם בפרויקטים של שדרוג פיזי ואסתטי של הבניין. החל באיתור אדריכלים, בתכניות אדריכליות וכלה בפרטים הקטנים כגון בחירת הבדים לכריות.

לאחר שפרשתי, הלכתי אחרי נטיית הלב ופניתי ללימודי ההמשך של הטכניון בקורס הום סטיילינג בשיתוף עם קסטיאל. כיום אני עוסקת גם בזה.

כך גם עכשיו… בעיני, CO.CO הוא מיזם אופנה שהוא שילוב מנצח של קונספט חברתי עם אופנה, אסתטיקה וגימור עד הפרט הקטן ביותר. בסביבה כזו אני מרגישה בבית. אני שמחה להיות שותפה במיזם בעל חשיבה על הצרכים של נשים באשר הן, שמעוניינות בבגדים שיתאימו לטווח שמעבר לטרנד חולף. ב-CO.CO אני מציעה לקונה את המוצר המושלם בסביבה ביתית – בבית הפרטי שלי – סביבה נינוחה שעוצבה על ידי, המאפשרת התייעצות משותפת וקניה נעימה במרחב אינטימי.

גיליתי שמאוד מעניין ונחמד לי ללמוד על תחום האופנה “מצד השני”. הפעם לא כלקוחה שמצפה לשירות קשוב ובגובה העיניים, שאותו פעמים רבות התקשיתי למצוא… אלא כמספקת שירות שמנסה להתאים בגדים ללקוחות באווירה אחרת ממה שרובינו הורגלנו אליו בלית ברירה. אני מנסה להיות קשובה לרוח הלקוחה ורצונותיה, שאותם לשמחתי יש לי אפשרות להעביר לצוות הפיתוח והעיצוב, הקשוב לצרכים והרעיונות המגיעים מהלקוחות עצמן. כיף לי להיות חלק מצוות כל כך יצירתי ובעל מודעות שירות יוצא דופן.

מתאים לי להיות חלק ממותג שפועל עם ערך חברתי מוסף, שפועל שלא במנותק מהסביבה החברתית והסביבתית בה אנחנו נמצאים, שומר על איכות הסביבה ותורם חלק מרווחיו לעמותות והכל בשקיפות מול השותפות שהן גם הלקוחות שלנו.

אשמח לפגוש אותך בחנות הביתית של  CO.CO ברעות. להכירך, לייעץ ולשדך לך בגדים יפים, נוחים ומלאי סטייל.

שלך, שרה

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן