השואו רום של Co.Co הוא מודל צמיחה קהילתי חדשני, שמטרתו לייצר עוגן שמנגיש את המותג על מכלול הערכים והרעיונות שלו לקהל הרלוואנטי, קרוב לסביבה הטבעית, באוירה נעימה ואישית.

השואו רומרית, כשמה כן היא, מפיצה את השמועה אודות הרעיון, מספרת על המותג לסביבתה הקרובה ומפעילה את החנות הביתית בשעות הנוחות לה. סביב השואו רום נוצרת הוויה שלמה של הכרויות, חברותא ושיתופי פעולה עם יוצרים מהסביבה. כן, אנחנו מאמינים בלוקאליות.

מירי אללי פתחה את השואו רום בפרדסיה לפני כשלושה חודשים. היא הגיעה אלינו בעקבות הפרסומים על כך שאנו מעוניינות לפתוח חנויות ביתיות שיצטרפו לרשת השואורומים שלנו. מהפגישה הראשונה היה ברור שמדובר באשת מעשה וחזון כאחד.

ביקשנו ממירי להציג עצמה לקהילה, אלא שאיך היא אמרה לנו? רק  על עצמי לספר לא ידעתי……

ובכל זאת, הנה בקצרה:

  • מי אני?

נשואה לשמוליק אישי המקסים (שותף פעיל בco.co), אמא לארבעה, בקרוב אהפוך לסבתא ומתרגשת ברמות על.

מלמדת מזה 32 שנה, מתוכם 11 שנה אומנות.

אוהבת יופי ואסתטיקה בכל תחום, הקירות בכיתה שלי מדוגמים, בבישול ואפיה הנראות והטעם מתואמים, וזה ניכר כמובן גם בארון הבגדים שלי, בבית ובגינה.

  • מה גרם לי לפתוח שואורום?

האהבה לאופנה, לאנשים וללמד…. נהנית ללמד נשים להעז ולנסות שילובים חדשים, נהנית לראות אותן מרוצות מהמראה שלהן במה שאני מציעה להן ללבוש.
ומחשבות על פרישה ממערכת החינוך הביאו אותי להעיז ולהתחבר לעולם האופנה שהיה עבורי חלום מאז ומתמיד.

מה זה Co.Co בשבילי?

Co.co בשבילי זו משפחה חדשה. אנשים מקסימים שמאמינים בדרך ייחודית, והקימו מותג בעל ערכים מוספים שאני כמורה נוהגת להקנות לתלמידי ועכשיו גם לנשים שמצטרפות לCo.Co

אופנה בשבילי היא דרך חיים, היא שפה , היא מצב רוח…

  • מה הייתי רוצה שיקרה בשנה הקרובה?

הייתי רוצה שבשנה הקרובה יגיעו אלי לשואורום המוני נשים ויחד נעשה עולם יפה יותר בכל המובנים

הן בבגדים הנפלאים שנלבש והן במפגשים החודשיים של הסלון התרבותי שיתקיימו אצלי בבית.

  • המלצה לקיץ ובכלל

להנות מכל רגע נתון, ללמוד משהו חדש להתענג על טעם חדש, בגד חדש, סרט חדש, להעז ולעשות ספורט, טיולים בעולם, בקיצור – תגשימו חלומות…

החיים קצרים תהנו מכל רגע ותשתדלו שגם יהיה יפה

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן