יש מי שנוסע לחופש. זה מחייב התחככות מעיקה בשדה התעופה. יש מי שנוסע לתור את הארץ המובטחת, המקיימת, נעים אך מעט חמים.

יש לנו הצעת הגשה לחופשה אולטימטיבית. בבית. עם גיחות מתמשכות לחוף הים. אפילו לא חייבים להכנס למים המלוחים, רק לשכשך מעט בחול כי הוא מצטלם היטב, להצטייד במלתחה קייצית ים תיכונית אופנתית במידה, להתאבזר בתיקי קנבס בדפוס אורבאני טרנדי במידה, והכי חשוב – להכנס למוד. להיות שם באמת, להתכוונן מבפנים. אחרת זה לא יעבוד.

את יכולה לחלק את החופשה לשלושה חלקים. נניח יומיים  בשחור לבן. כך הנפש תוכל להסתגל ביתר קלות למעבר בין השגרה העמוסה והאינטנסיבית בעיר לבין רוח החופש.

החלק השני כבר יהיה יותר משוחרר. קומי מאוחר, תעבדי שעה שעתיים אם חייבים, הצטיידי בתחושת שחרור (הכרחית), ספר, כוס יין, מערכת לבוש צבעונית ומשמחת עין ולכי לים. אם עד עתה לא חשת בחופש כראוי, הזמיני תפריט באנגלית. זה יעשה את רוב העבודה.

לקראת סוף השבוע, זה כבר יהיה לגמרי אותנטי. החופשה העירונית שלך. סיימי אותה בשמלת תכלת, הביטי בחוף הנצבע בשקיעת ערב קיץ רומנטית והזהרי לא להכניס חול לאוטו. חופש או לא, בסוף את תצטרכי להביא אותו לשטיפה או לבקש ממישהו לעשות זאת במקומך.

תצטלמי. אחרת איך ישאלו החברים אם התמונות האלו שהעלית לאינסטגראם הם מהחוף ביוון? (ואיך תעני להם בסיפוק שלא, זה מהמרפסת בבית?)

צילום:  איה בוזגלו ayabouzaglo.squarespace.com

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן