סוף השנה מתקרב, וזה הזמן של קהילת השותפות להדגים איך הופכים דיבורים למעשים. הצביעי וממשי את זכותך להשפיע איזו עמותה תזכה במענק התרומה לקהילה. מאמץ קטן וצעד גדול בדרך לשינוי חברתי!

בואי להצביע למי נתרום! שותפה? הקול שלך שווה יותר!

החורף מגמגם, הסייל כבר בעיצומו, ובין הזמנה אונליין ופתיחת שואו רום חדש, אנחנו נרגשות להציג בפניכן את שלושת הפרויקטים שנבחרו השנה כמועמדים למענק השנתי של CO.CO. במסגרת החזון החברתי שעל בסיסו קם המיזם, התחייבנו לתרום 10% מהרווחים השנתיים המחולקים, לטובת הקהילה.

לא, לא פספסתן משהו. עדיין איננו מחלקות רווחים, שכן כל שקל שנכנס לקופה משמש לצמיחה המואצת שלנו. בזמן שהרשתות מדווחות על ירידה במכירות, סגירת חנויות והציבור מעתיק את קניותיו לאתרי הקניות מחו”ל ומאמץ בשמחה את שלל חגי השופינג הנוכרים, הצלחנו להציג צמיחה שנתית של  50%!
לא טריויאלי כלל בענף האופנה הנדרס.

סכום התרומה השנה יעמוד על 10,000 ש”ח. אולי לא הרבה בהשוואה לתרומות התאגידים שחפצים למרק את מצפונם, אבל הרבה מאוד ביחס לגודל החברה.
אחת הסיבות הטובות להצטרף לקהילה של CO.CO היא הרגע הזה, בו כולן נקראות לבחור למי נתרום את הכסף שנצבר ממכירת פריטים אחרונים במסגרת “הזדמנות אחרונה לתת”. קטגוריה זו קיימת באתר בלבד, (ובעברית צחה קוראים לה “ב 50 שקל”) ובה ניתן לרכוש את הפריטים אונליין, והיא המקור למימון התרומה.

הקמת עסק חברתי היא ענין שאפתני ומורכב, מפני שעסק כזה נולד מן הסתם כארגון קטן, נטול משאבים, ולכן אחת השאלות המרכזיות היא איך זה הקטן ייצר אימפקט חברתי גדול ואיך ימדדו אותו המשקיעים.
הרי בינינו, כמה השפעה יכולה להיות למותג אופנה קטן ואלמוני, בהשוואה למגה ברנדס שמניעים נחילי צרכניות בהינף מבצע אחד?

מותג שלא יכול להרשות לעצמו לפזר שלטים לרוחב נתיבי אילון, שאיננו מחזיק צי של יועצי שיווק ויחסי ציבור שיסדרו לו כתבה בטלויזיה או ראיון במגזין הכלכלי המוביל, שאיננו מלביש סלביות כיוון שעניינו הוא החיים עצמם, נדון לאלמוניות יחסית. המנוף היחיד שיש לו הוא קהל לקוחות נאמן ומתרחב שנרתם לערכים, לאג’נדה החברתית ולמודל הכלכלי החדשני.

אתן, הקהילה שלנו, הלקוחות, השותפות, הקוראות, אתן השופר היחיד שיש בידינו לפזר את הבשורה, ולספר את הסיפור שאפשר גם אחרת. ובשל כך, במקרה הזה, ראוי ואף רצוי – רוצו לספר לחבר’ה!

255 שותפות חדשות הצטרפו השנה ואנו מונות כבר 1095 שותפות. הן מהוות כ 11% מהלקוחות והן לקחו סיכון, שילמו מראש על המוצרים, הבטיחו לעצמן הנחה משמעותית קבועה לנצח, ולא פחות חשוב – במעשה הזה הביעו אמון בעתיד המותג ובערכים בהם הוא דוגל.

אולי נאיבי לצפות שהגישה הצרכנית שאומצה על ידי השותפות, לפיה ערכים תחילה, תחלחל אל כלל הארגונים ושכבות האוכלוסיה, ותשנה את התנהגותינו הצרכנית בכל אשר ניקנה. עוד הרבה בגדים יתגלגלו אל פי המגרסות וייטמנו מבויישים באדמה, עד שנפנים שהמחיר אינו חזות הכל. אבל אם לצטט את אחת השותפות – בימים אלו של חושך גדול, כל אחת מאיתנו יכולה להיות אור קטן.

פרויקט התרומה לקהילה הוא הזדמנות להדגים מודל נתינה שיתופי הדדי, בו כל הצדדים נתרמים.

גם השנה התנדבה להוביל את הפרויקט השותפה נורית אניב בר ואנחנו נרגשות להציג בפניכן את העמותות המועמדות.

שותפה? הצביעי כאן! זו זכותך וזה חשוב!

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן