השואו רום של Co.Co הוא מודל צמיחה קהילתי חדשני, שמטרתו לייצר עוגן שמנגיש את המותג על מכלול הערכים והרעיונות שלו לקהל הרלוואנטי, קרוב לסביבה הטבעית, באוירה נעימה ואישית. השואורומרית, כשמה כן היא, מפיצה את השמועה אודות הרעיון, מספרת על המותג לסביבתה הקרובה ומפעילה את החנות הביתית בשעות הנוחות לה. סביב השואו רום נוצרת הוויה שלמה של הכרויות, חברותא ושיתופי פעולה עם יוצרים מהסביבה. כן, אנחנו מאמינים בלוקאליות.

יהודית הגיעה אלינו בעקבות חיפושינו הדיגיטליים אחר חנויות ביתיות שתצטרפנה לרשת השואורומים שלנו. כבר לפגישה הראשונה הגיעה עם בעלה נמרוד, לאחר שעה של שיחה היה ברור שזוהי תחילתה של ידידות ארוכה והרווחנו שניים במקום אחת.

תכירו את יהודית, השואורומרית מקיסריה שרק בשביל הנוף הנשקף ממרפסת ביתה, שם ממוקם השואו רום של CO.CO , שווה לכן לקפוץ לביקור.

משהו עליך?

בעשרים שנים האחרונות עובדת בחברה לציוד רפואי, במחלקת השיווק שלהם, מרקום קוראים לזה. מאוד נהנית מהעשיה והידיעה שהמוצרים של החברה עוזרים לאנשים.  אחרי שירדתי לשמונים אחוז מישרה חשבתי מה עוד? וראיתי את המודעה של CO.CO על השואורומים הביתיים וכל השאר היסטוריה.

נשואה לנמרוד ואמא ליונתן ועדי, וכולנו שותפים בבייבי החדש ששמו שואורום CO.CO קיסריה.  

מה את אוהבת לעשות?

המון דברים. לקרוא מלא, לצייר לא רע בכלל, לטייל בעולם לאן שרק אפשר וכמה שמתאפשר, עם המשפחה וחברים טובים, וגם רק עם נמרוד, ואפילו לבד.

מה גרם לך לרצות לפתוח שואורום אצלך בבית?

ההזדמנות הנכונה בזמן הנכון ולאדם הנכון. מהרגע שראיתי את המודעה של קוקו ועד הפתיחה החגיגית עברו שבועיים בערך. החיבור לחברה, למסר, לאג’נדה החברתית, לבגדים היפים ושכל זה יהיה חלק ממני קסם לי מאוד. בנוסף השלמת הכנסה חביבה ביותר, ומיפגש עם נשים מקסימות.

מה זה קוקו בשבילך?

סטארט אפ בתחום האופנה. חשיבה מיוחדת וחדשנית, צוות מוביל מעולה, רעיון, אג’נדה, בגדים מעוצבים יפים ונוחים. עכשיו גם משפחה וחברות חדשות.

דברים חדשים שגיליתי וקרו לך בעקבות השואורום?

זה סוד, לא נעים לי להגיד, אבל גיליתי שממש כיף לי בשואורום שלי 😊 בסביבה של הבגדים והלקוחות.

מה תרצי שיקרה בשנה הקרובה? 

אאאההה זאת השאלה הכי קלה. ראשית שמעגל הלקוחות של קוקו קיסריה יגדל, שיותר ויותר נשים יכירו את החברה , את האג’נדה שלה והבגדים הנהדרים. (בנות פרדס חנה כרכור, בנימינה, זכרון והסביבה – אני מחכה לכן). שנית, לפתוח במסורת של סלון תרבותי גם בCO.CO קיסריה, שנשים תגענה ותחכינה לסלון התרבותי הבא, כי היה להן מעניין וחשוב לשמוע.

יש לי כבר כמה הרצאות מעניינות ואשמח לשמוע גם מהלקוחות מה מעניין אותן. זה יקרה בקרוב ויהיה מקסים.

Block "330787" not found

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן