בסופ”ש הקרוב, 6-7 ביולי, נעלה צפונה לקיים ארוע יוצא דופן בבית קסום במושבה הטמפלרית הפסטוראלית אלוני אבא. כמו כל דבר ב CO.CO גם המפגש הזה נולד מחברותא נשית שמזמנת לנו חיבורים טבעיים ומפתיעים.

את נעה בר לב דוידור, מייסדת המותג Be Longing s אנחנו מכירות עוד מימי הלימודים בשנקר. שני המותגים נולדו לפני כחמש שנים על בסיס ערכים דומים של קיימות, עיצוב, יוזמה נשית והשראה.

את סיגי אשל שבביתה נתארח, הכרנו בעקבות התרחבות קונספט השואורום של CO.CO וגילינו שנעה עיצבה את הבית. יש חיבור יפה מזה?

ובינתיים, שמחות לארח בבלוג את נעה בר- לב דוידור יוצרת רב תחומית בשדות האמנות, עיצוב ואדריכלות פנים. מייסדת ובעלת המותג והמקום Be Longing s.

בילונגינג היא תוצר של תשוקה שלי לחבר בין כל התחומים שאני עוסקת בהם והמשך לעשייה בפרויקטים אדריכלייםכניסה גם לעולם החפצים של עיצוב הפנים. פלטפורמה שמחברת בין תכנון חלל, חפצים ויצירה מקומית. בילונגינג הוקמה כהיכל של רעיונות, הצעות, ״דברים״ פונקציונלים לצד סימבוליים מעוררי מחשבה. מקום מניע ומפרה. יוזמה שמתגשמת

בילונגינג הוא מקום לאמנות, עיצוב, תרבות חיים, אווירה, הרמוניה. מקום חוקר ומייצר. פרויקט רב תחומי שמתפתח כל הזמן במקום שבו הוא נמצא גיאוגרפית (מקום פסטורלי בכפר ויתקין) מושפע ומשפיע על הסביבה. חלל שהוא גלריה, סדנא, מעבדה של יצירה. חנות.

לוקאלי בייצור ובעשייה. גלובאלי באיכות ובחוויההשימושי והפונקציונלי לצד האמנותי והמטפורי. מוצרים באיכות ללא פשרות ורמת גימור גבוהה. מסבונים ועד ספהריהוט, גופי תאורה, כלים, טקסטיל, בגדים, פרטי דפוס, אמנות ועוד נעשים כולם בסדרות קטנות.

השפה – גולמי, טבעי, פרום, נינוח, עשיר ומינימליסטי בו זמנית, טקסטורותחומרים, ברובם טבעיים, שמשתנים ומשתפרים עם הזמן. מטופל אבל לא מהוקצע. העין מזהה את הפעולות שנרשמו בתהליך עשיית האובייקט/ מוצר. חומרים נושמים, חומרים ראשוניים.

בילונגינג שמה דגש על שימור מלאכות craft מסורתיות, שימור ידע, על העסקת נשים, עבודה עם אוכלוסיות מוחלשות במידת האפשר, תשומת לב ניכרת להיטיב עם הסביבה ולאגנדה ירוקהכל המוצרים מתוכננים, מעוצבים ומיוצרים על ידי הצוות של בילונגינג. הכל מיוצר בארץ ! פרויקט מורכב מאד, רב תחומי במובן הכי אמיתי, מפרנס בעלי מקצוע וידע מקומיים. משתמשים ומנצלים חומרי גלם ממה שכבר ישמהקיים. עובדים בקשב עם עונות השנה. הכל בשפה עיצובית רגועה. פשטות, ניקיון, דיוק ובהירות. אזמני. אטרנדי. חיים.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן