החודש חגגנו את בואה של השותפה ה 1000 (1025 אם לדייק), ביום צילום שותפות חגיגי נוסף. הוצאנו קול קורא ו 15 הנועזות שנרשמו ראשונות הוזמנו לחרוך את העדשה.

מימין לשמאל: לילי שאלתיאלי, טל שריג אברהם, איריס גנור

השותפות, מקבץ מקרי של נשים אמיתיות, הגיעו מאזורים שונים, ממקצועות שונים, בגילאים שונים וטעמים שונים. למעשה יום הצילום היה מקרה מבחן מענין שיכול להדגים את האתגר והקושי בעיצוב קולקציה מדויקת עבור השותפות בפרט והלקוחות בכלל.
מבחינתי זו הזדמנות לדון במונח המחודש הזה – נשים אמיתיות – שהתקבע במחוזותינו כאילו הוא אמת אחת ויחידה. אחרי שכל כך הרבה כתבות בתקשורת וחגיגות במדיה ברכו על פריחתה של האשה האמיתית והלגיטימציה שהיא סוף סוף מקבלת, הגיע הזמן לשאול: האם למונח הזה פיללנו? האם ראוי שקבוצה מסוימת תנכס לעצמה את ההגדרה הזו? ואם כן, מה זה אומר על האחרות?

משמח מאוד שהגוף הנשי על גדליו וצורותיו השונים קיבל לגיטימציה, הן חברתית והן מסחרית. אלא שאין צורך שאישורו של האחד יבטל את האחר.

מימין לשמאל: שרון נחום, איריס גנור

“נשים אמיתיות” אינן בהכרח קבוצה הומוגנית בעלת טעם זהה וצרכים דומים. בעיקר מכיוון שהן הופכות לאמיתיות בבגרותן, לאחר שהספיקו לפתח אישיות וטעם ודעה. ואם להשתמש בפראפרזה על הניסוח האייקוני של טולסטוי ב”אנה קרנינה” יתכן שיש מי שחושבים שכל הנשים דומות זו לזו. אך הנשים האמיתיות – אמיתיות הן כל אחת על פי דרכה.

מימין לשמאל: תמר סרי, זיו סרי וענת סרי

נשים צעירות נוטות יותר להתלבש על פי צו האופנה. זו הסיבה שתראו ברחוב קבוצת נערות שכולן לבושות בג’ינס קצר קרוע וטי, בין אם הן במידות 34 או 44. בגילאים הצעירים יותר, יש נטייה לקבל בקלות מגמות אופנתיות, לפעול כקבוצה בעלת סממנים דומים ולאמץ טרנדים באיבם.

מימין לשמאל: יערה איסר, ענת טולדו, מיכל הראל, ניקי בלייווייס

נשים בהמשך דרכן לעומת זאת, מביאות איתן תחושות מן העבר, דעות מן ההווה, ואפילו חרדות או תקוות לעתיד. הן אינן קבוצה בעלת זהות אחידה שמאמצת אופנה אחת. יש בהן שאוהבות צבע ויש מונוכרומטיות באופיין. ישנן אלו שמסרבות לחשוף זרועות ואלו שמשוועות לחולצות פתוחות כי חם ושישרף-העולם-הזרועות-שלי-הן-הכי יפות-שיהיו-לי-מעכשיו-ועד-עולם. ישנן אלו שאוהבות ללבוש בגדים צמודים ואלו שמרגישות שדווקא גזרות אוברסייז מחמיאות להן ונותנות לוק צעיר ומעודכן. כנראה שכולן צודקות. ולכן האתגר העיצובי והתפעולי לספק את כל הטעמים כולם, הוא מורכב. מותגים נוטים משום כך להתמקד בפלח קהל מסוים, או בסגנון מוגדר ומובחן. ב CO.CO ליבת הקולקציה נבנית מתוך מחשבה על קהל השותפות. אם יש בהן דקות וקטנות – תמצאנה מכנסי סקיני וחולצות מחוייטות בגיזרה קרובה לגוף. אם נדיבות מימדים המה, ייחדנו להן מכנסיים בגיזרה עגלגלת, חולצות בגיזרת טוניקה פעמונית.  המאמץ המתמיד לדגום את הביקוש מראש, באמצעות ה PREORDER מסייע לכוון את העיצוב והייצור. ככל שתשתמשנה בו יותר, כך יהיה אפשרי יותר להגשים חלומות.

מימין לשמאל: תמר סרי, זיו סרי

שנה טובה, פורחת ופוריה ל 1025 השותפות שלנו, לאלפי הלקוחות שמלוות אותנו לאורך הדרך, ובינתיים, די שנסכים שנשיות אמיתית היא קצת יותר מצורתו, גילו או מידתו של הגוף. כולנו נשים אמיתיות.

ניקי בלייווייס

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן