השבוע שלחנו לשותפות שלנו את הדיווח הרבעוני. אנחנו מנסות לשקף בגובה העיניים את הנעשה בחברה, על הטוב והמאתגר שבה. אולי גם אתם תמצאו בו ענין, אז הנה הוא לפניכם, כלשונו.

אז מה היה לנו?

מכירות – מכירות הרבעון השני צמחו ב 26% בהשוואה לרבעון שני ב 2018 והן נמוכות רק ב 3% מהיעד השאפתני שהצבנו לעצמנו. האמת שבאמצע יוני עוד היינו כל כך רחוקות מלעמוד ביעד שעדכנו את הדירקטוריון על כך. ביום האחרון של יוני, שהיה חודש שיא במכירות של CO.CO מיום היווסדה, קיבלנו מהדירקטוריון וקרן 2BCOMMUNITY שהשקיעה בנו, צרור גבינות ובקבוק יין לחגוג את ההישג. צריך מזל כנראה גם בבחירת המשקיעים..
הרווח הגולמי השתפר והוא עומד על  66%, הישג יפה מאוד לענף. הרווח הגולמי הוא למעשה הסכום שנשאר בידינו לאחר עלות המוצר עצמו, והוא משמש להוצאות כלליות ומכירה, פיתוח וייצור של דגמים חדשים ומלאי. ככל שנמכור יותר,ונצליח לשמר את התוצאות הללו, כך נוכל להגשים לכן יותר חלומות..

חנויות – משואורום לשואורום אנחנו מבינות טוב יותר את הדרישות הלוקאליות, ואפילו ביתר חשיבות – את האיכויות הפרסונליות. חווית הקניה האישית תלויה כולה בשואורומרית השותפה, בקשרים החברתיים שלה ובדרך בה היא מנגישה את הקולקציה, החזון והערכים. היתרון הגדול של מודל החנויות הביתיות שהוא מאפשר התנסויות מהירות. אנחנו מבינות מה עובד ומה לא, מה ניתן לשפר ומה כנראה לא יצלח מסיבות שונות. וכך, ברבעון הזה העזנו גם לסגור 2 חנויות שלא התאימו. 

זה חשוב מאוד כיוון שכל חנות שאינה תורמת להכנסות ולקהילה, למעשה שואבת משאבים יקרים של מלאי ותשומת לב ניהולית שיכולים להיות אפקטיביים הרבה יותר בנקודות המכירה החזקות.
אנחנו גאות על הנבחרת המהממת שהתגבשה, נשים מרשימות ונעימות שמשתפות ומסייעות זו לזו.

פניות לפתיחת שואו רום של CO.CO משותפות או חברות מתאימות אפשר לשלוח לכאן

ייצור – למרות הפיזור הגדול של מעל 10 חנויות אנחנו מצליחים לשמור על יעילות הייצור ומקדישים הרבה מחשבה ומאמצים לייצר לפי דרישה על מנת להימנע מעודפים.  אם ברשתות המלאי שנשאר בתום העונה הוא מעל 25% מכלל הכמות המיוצרת, הרי שאנחנו עומדות עם 5% מלאי עודף מהקיץ הקודם. הישג מדהים, שעל מנת לשמר אותו נצטרך את שיתוף הפעולה של הלקוחות ביתר שאת. 

שמירה על הסביבה באמצעות רמת עודפים מזערית, היא אתגר גדול שניתן לצלוח אך ורק בעזרת ההבנה שהגבלת הכמות המיוצרת היא הכרחית. נכון, כנראה נמשיך להפסיד מכירות, לא ישארו מידות וצבעים, כל עוד נדבוק באסטרטגיה של היצע רחב של דגמים בכמויות קטנות שמבטיחות את ייחוד הפריטים. מי אמר שלקיים חזון וערכים זה קל?

אונליין ו PREORDER – הכלי הזה, שמאפשר לכן להנות מהקולקציה החדשה בהנחה משמעותית, מסייע לנו מאוד לחזות את הדרישה ולדייק את כמויות הייצור. ה PREORDER ממשיך להוות את מנוע הצמיחה המשמעותי במכירות אונליין. 

האתר המחודש סוף סוף התייצב, מהיר, מעוצב למשעי, אך עדיין דורש שיפור משמעותי מבחינת חוויית המשתמש. בעזרתה האדיבה של חברת הפיתוח האמריקאית פלשתינית ITG אנו מקוות להמשיך ולשפר את תפקודו של האתר.

הסלון התרבותי – המפגשים ממשיכים, החודש נארח מפגש מנהלות שיוזמת אחת השותפות, ומפגש קהילה בנושא עיצוב הבית שתעביר שותפה אחרת.
אם יש לכן ענין בנושא מסוים, או המלצות מתאימות  – כיתבו לנו.

שותפות – קבוצת השותפות ממשיכה לצמוח ומונה כבר יותר מ 1250 שותפות. היעד לסוף 2019 הוא 1400 שותפות, כך שנראה שיש סבירות גבוהה שנעמוד במשימה בהצלחה. ב 24/7 נערוך שוב יום צילום שותפות. ההרשמה ליום הזה התמלאה מיד, אך מי שמעוניינת להצטלם בעתיד, מוזמנת להירשם.  הצילומים משובצים באתר ותורמים להעברת החזון הקהילתי.
אם גם את מאמינה במיזם ורוצה ביקרו, הרחיבי את השקעתך!
ברוכות הבאות למצטרפות החדשות. מקוות שתהנו מהחוויה, ומהבגדים.

קיץ נעים וקריר עד כמה שניתן, נתראה בחנויות ובאתר.

שלכן, צפרא פרלמוטר

מנכ”לית

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן