שלום לכן,
בסוף נובמבר 2014 כתבתי אליכן בפעם הראשונה (מאז שיניתי תספורת, החלפתי משקפיים והפכתי סבתא – למקרה שהצצתן בקישור).
מאז, פעם בשבועיים אני מראיינת כאן את אחת השותפות. האמת היא שהמילה “מראיינת” קצת גדולה על הסיטואציה. זה אמנם התחיל ככה, בתקווה להיפגש לפטפוט על קפה, אבל הצליח רק עם פרופ’ עידית שחר, ראש המחלקה לאימונולגיה במכון וייצמן  (ורק אחרי שגיליתי שהיא בכלל שכנה שלי). עם האחרות זה המשיך בטלפון – מיכל פרמינגר, מנהלת פעולות היישום המדעי של בית הספר לרפואה של הארוורד, שבדיוק היתה אז בחופשת מולדת, או עומרי בורל, אותה תפסתי במכונית בדרך לפגישה.
באיזשהו שלב, בצוק העתים (כי מי מאיתנו יכולה להרשות לעצמה חצי שעה של פטפוט טלפוני, שלא לדבר על מבצעי תיאום היומנים)  עברנו למייל וככה זה מתנהל עד היום:
אני שולחת את השאלון, שותפתי עונה עליו ושולחת בחזרה, אני עורכת, לפעמים שואלת עוד משהו או מבקשת הרחבה, וזהו בעצם. שום דבר לא מתפרסם בלי אישור, וזכות המילה האחרונה שמורה תמיד למרואיינת.
בכמעט שנתיים האלה פגשתי נשים נהדרות. עם אחת הצלחתי להיפגש לקפה של אחרי, עם שתיים קבעתי טנטטיבית, בתקווה שעוד לפני הפנסיה נמצא זמן (ליאת, אלונה – לא שכחתי ולא ויתרתי!).
אבל בעצם בכמעט שנתים האלה גם אתן פגשתן אותן. פעם בשבועיים, כאן, בניוזלטר שאני יודעת שאתן קוראות ואוהבות (על אף שאיננו ממשאירות התגובות).
נראה לי שבצד המודל העסקי  – שעם כל יום שעובר מדגים מחדש איך אפשר ביחד לייצר ארגון כלכלי צודק ובר קיימא  – יש לנו הזדמנות פז ליצור רשת קשר מפוארת של נשים שמה שמשותף להן הוא הרבה מעבר לאהבת בגדים. בנקודה הזו, האופנתית, החיבור שלנו רק מתחיל.
מאגר השותפות של Co.Co מגוון וססגוני: יש בינינו עשירות וכאלה שעברו פשיטת רגל, יש צעירות ממש ולצידן סבתות נמרצות (יותר ופחות), יש קרייריסטיות, יש אידיאולוגיות, יש עקרות בית מיואשות וכאלה שמאושרות בחלקן. היופי הוא שלכולן יש סיפור לספר, וכולנו נשמח לקרוא אותו. המגוון הנשי אינו יוצר מגדל בבל, להפך. ריבוי הלשונות מתכנס בסופו של דבר לכלל שפה נשית ברורה ומובנת.
מוכנות לשנס מתניים ולהתגייס למשימה? משאירה כאן את כתובת המייל הפרטי שלי tali.rosin.private@gmail.com . סמנו שאתן מוכנות, ואני אעשה את כל השאר.
מדובר בכותבת במצוקה. לא תעזרו? אחרי הכל, אנחנו שותפות, לא? 
מחכה לכן, טלי

_MG_74242

 

חדש בחנותלחנות

תגובה אחת על הפוסט “שותפות שלי

  1. קובי ויזל אומר:

    מזמין אותך להעביר לנו תמונה עדכנית אם את חפצה בכך 3>

התגובות סגורות.

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן