שאלה וכתבה: שרי סימן טוב

ספרי לנו קצת עלייך- מי, מה, עיסוק, משפחה ומה שבא

אני באה מתחום בריאות הנפש. יועצת חינוכית, מנחת קבוצות ומובילה פרויקטים נשיים קהילתיים. יש לי קליניקה בצור יגאל/כוכב יאיר לטיפול רגשי קוגניטיבי לבני נוער ולילדים “מאתגרים” ומגיעים אלי הורים להדרכה ולשיפור הקשר עם הילדים.

אני גם מעבירה הרצאות, קלילות, מצחיקות וסוחפות בנושאים של כוחות פנימיים וריפוי עצמי בעיתות משבר,  עם הסיפור האישי שלי על נסיעה להודו ושהייה במנזר בודהיסטי.

בימים אלה עובדת לקראת הכשרת צוותים חינוכיים ופרה-רפואיים בהשתלמויות מקצועיות.

אני אוהבת את מה שאני עושה, אוהבת אנשים, אוהבת לסייע ולהקל על משברים וקושי, אוהבת ללמד אנשים לקחת את החיים בפרופורציות הנכונות ואוהבת בכלל לראות אנשים מאושרים…

אימא לשלושה ילדים, ומשפחה מארחת לנערה שעלתה לבד לארץ מטעם פרויקט “נעלה”. אוהבת להקדיש זמן לעצמי, ספורט, קריאה, מוסיקה וכל דבר שמשמח את הנפש ומחזק. אני אישה אופטימית המאמינה ב’חייה ותן לחיות’ ושאנחנו אלה היוצרים לעצמנו את סיפור החיים שלנו.    

מה מעניין אותך בחיים? ככה, בכללי…

אני חברה בארגון אימהות שמקדם באופן וולונטרי פעילויות ואירועים מגבשים בקהילה. מעניין אותי לתרום ולקחת חלק בשיפור האווירה והקהילתיות בישוב בו אני גרה. אני מאמינה שכשבני האדם נותנים מעצמם הם מקבלים בחזרה כפל כפליים.

אם היית יכולה לתקן עולם בנושא אחד- במה תבחרי?

הייתי מתמקדת בנושא המגדר. יש מה לעשות. מתקנת ומאזנת, מקדמת ומעצימה נשים.

ובמעבר חד… מה הפריט הכי שימושי במלתחה שלך?

לא במקרה אני מוצאת עצמי לובשת שוב ושוב כמה חולצות שקניתי. מרגישה מיוחדת בהן כיוון שהתפירה טובה והגזרה מאוד מחמיאה ונוחה על הגוף.

אם את כבר פה, תמליצי לנו על חוויה/ספר/טיול/סרט/סדרה או הצגה? 

ב- 2017 טסתי להודו לשלושה שבועות, לקחתי לי זמן לעצמי, טיילתי, השתתפתי בסדנאות שונות, התארחתי במנזר של נזירות מהזרם הבודהיסטי והיה לי זמן יקר מפז לעצמי. אני ממליצה לנשים לקחת לעצמן את הזמן שלהן בכל וריאציה אפשרית.

גם מספר ימים, אפילו סופ”ש בלבד, יכולים לעשות עבודה נהדרת לנפש.

ולסיום, למה בעצם את חברה שלנו…?

אני מאוד עסוקה ודינאמית במהלך השבוע, לא תמיד יש לי זמן ואנרגיה לנסוע לקניות וכאן החנות נמצאת ממש בישוב, במרחק דקות. הפריטים החדשים מגיעים אלי לנייד והכל נעשה ביעילות. יש לי גם הנחה כחברה ובכלל הרעיון של קואופ חברתי מעניין וחשוב בעיניי.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן