ספרי לנו קצת עלייך- מי, מה, עיסוק, משפחה ומה שבא

אני נחשבת לאחת מהוותיקות ואולי גם מחלוצות של עולם ההיי טק הישראלי.  מעל 25 שנים בתפקידי ניהול גלובליים בחברות בינלאומיות כמו– מיקרוסופט, מלאנוקס, אוויה, נייס. האישה הראשונה שניהלה מחוץ לגבולות ארה”ב  סניף של Novell inc חברת תקשורת אמריקאית שהייתה הגדולה בעולם בתחילת שנות ה-2000. הקמתי יחידות רווח והפסד, ניהלתי מכירות, שיווק ופיתוח עסקי של פתרונות מתקדמים.

היום – אני עצמאית ומלווה סטארט-אפים בכל הקשור לאסטרטגיה, מודל עסקי, מכירות, גיוס הון וחדשנות.  בניתי קשרים נרחבים בתחומם שונים ואני עוסקת ביזמות עסקית וחברתית, חברה בעמותות העוסקות בהעצמת נשים ובעשיה ציבורית רחבה.

אני נשואה בשנית לראובן, איש כוחות הבטחון לשעבר שעשה הסבה בקריירה “שלישית” לאהבתו לבשר, ופתח קצביה מדהימה ומיוחדת. עימו קיבלתי שני ילדים מקסימים- יונתן ונעמה כיום בני 30 ו-28 ובאמצע הקריירה הבוגרת שלי נולדה לנו אלה, ילדת הזקונים האהובה שלנו, כיום בת 11. כמי שנתייתמה מהוריה בגיל צעיר, משפחה ובית הם חלק חשוב מאוד בחיי. בימי שישי יש אצלנו ארוחות ערב משפחתיות גדולות וכדי להעדר צריך תירוץ משכנע מאודדד…  זה הכיף של כולם. אוכלים, צוחקים, מדברים ונהנים. יש לנו מינהג קבוע של נסיון לענות על אתגר 20 השאלות של עיתון ‘הארץ’ מה שגורם להרבה צחוק והנאה.

מה מעניין אותך בחיים? ככה, בכללי…

עשייה, עשייה ועוד עשייה, לא נחה לרגע, סקרנית לראות, ללמוד, להתעניין.  לא לאבד את השטח ואת החיבור הבלתי פוסק לחדשנות.         לאחרונה סיימתי גם קורס מנהלי חדשנות בארגונים, נושא שמרתק אותי מאוד. לבדוק ולחפש חדשנות שיכולה לבוא מחוץ לארגון אבל גם מבפנים.

אוהבת מאד מוסיקה, שתהיה תמיד ברקע, אוהבת  לבשל לעיתים אוכל מסורתי – הרבה בשר ונסיונות תיבול חדשניים (למרות שאני פחות אכלנית בשר…) מתעניינת באמנות, סדרות מתח בטלוויזיה, ספרים בנושאי מנהיגות, חדשנות ולעיתים כאלו קלילים לקריאה מהירה, ספרי טיסה בעיקר לטיסות.

אם היית יכולה לתקן עולם בנושא אחד- במה תבחרי?

בריאות, בריאות ושוב בריאות.  סליחה על הקלישאה אבל מבחינתי אלה החיים עצמם. מחלות מפחידות אותי. כאמור, איבדתי את הוריי בגיל צעיר מאד וזה זיכרון המלווה לכל החיים. הלוואי והייתי יכולה לעשות שינוי בעולם הזה.

ובמעבר חד… מה הפריט הכי שימושי במלתחה שלך?

מעניין שדווקא בענייני מלתחה, אני מגלה יותר שמרנות מחדשנות  נצמדת לגרסאות שונות של אותו הדבר- מכנסיים שחורים תמיד. חורף וקיץ.

אם את כבר פה, תמליצי לנו על חוויה/ספר/טיול/סרט/סדרה או הצגה? 

מצחיק, אבל אני אוהבת סדרות מתח בטלוויזיה ככה בשביל ניקוי ראש- NCIS, FBI, NAVY SEALS.

זה מרתק אותי לראות ולנסות להבין את מאחורי הקלעים של סדרות כאלו. החקירות, המתח, הפרטים הקטנים, האנשים שנראים כחשודים מיידיים ופתאום יש תפנית וזה בכלל מישהו אחר. אלו לא סדרות עומק אבל זה חלק מהשקט בזמנים מסוימים.

והמלצה לספר מפתיע- “לחשוב בתוך הקופסה”,  הופך את כל מה שחשבנו עד היום על חשיבה מחוץ לקופסה ותהליכי שינוי.

ולסיום, למה בעצם את חברה שלנו…?

כי CO.CO זה מיזם נפלא, הנותן לנו את היכולת לקחת חלק ממשהו גדול יותר, גם אם לא תמיד קונים משהו. דליה וצפרא נשים מעצימות שהחליטו לצאת מאיזור הנוחות של להיות מעצבות למותג כזה או אחר, ולהרים מיזם שבתקופה הזו במיוחד הוא לא קל ולא פשוט.

הן עושות המון, גם לתת לנו תחושה דרך האמירה שלהן בבגדים שאנחנו נשים… גם ההשקעה, החשיבה היצירתית של להיות חלק, השיתוף והתרומה לקהילה בסוף השנה (שאני גאה לקחת חלק פעיל ולעזור למצוא את העמותה המתאימה לתרומה. לכבוד הוא לי).

אני אוהבת בגדים ואני אוהבת שהבגדים אוהבים אותי… ולא תמיד זה מצליח. ב CO.CO יש את התחושה הזו, שתמיד תמצאי את הדבר הנכון עבורך. אני גם אוהבת ששואלים אותי – מאיפה? ואני מספרת בגאווה על המיזם.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן