חולצות אריג מכופתרות לכל מטרה, מאיסוף ילדים מהגן ועד להופעה אלגנטית בערב הן התשובה לכל מי שמאסה בטי שירט

שירה ברויאר


ויקטוריה בקהאם במכופתרת של ברברי. מקור.

צילום הפאפרצי של ויקטוריה בקהאם בסתיו הנוכחי, דוחפת עגלה בחולצת כפתורים (של ברברי עם הדפס לבבות) הבהיר סופית: החולצה המכופתרת חוזרת! אחרי עונות רבות בהן הטי שירט שלטה בארון (ובצדק, מה נוח יותר מטי שירט?) בקהאם היא הסנונית המבשרת על שיבתה של החולצה הקלאסית למרכז הבמה. זו שעשויה בד אריג (בנבדל מבד סריג כמו טריקו) ומצוידת בכפתורים וצווארון קלאסי -גברי, סיני או כל צווארון אחר, אם בכלל.
חולצת האריג היא אחד מפריטי הבסיס לכל מלתחה ומי שחסר בארונו חולצה מכופתרת מכותנה לבנה שימהר להשלים את החסר. אם לא בלבן, לפחות בגוון התכלכל מהסוג שנפוץ במלתחת העסקים של כל גבר איטלקי מסוגנן. זה שמקנה לכל מי שלובש אותו אפיל אירופאי רגוע.

חדש בקטגורית חולצות מכופתרות

הנה עימנואל אלט. עורכת הווג הצרפתי ואישה שקוד הלבוש שלה משדר מיזוג מקסים של פשטות קלאסית וקוליות אורבנית. אלט מקפידה על שיק צרפתי במבחר חולצות אריג מכותנה שאפשר לחוש במגעה הנעים גם דרך הצילומים. ככה פשוט, בלבן או תכלת עם ג’ינס לבן או שחור ואיבזור שמוסיף עניין היא מדגימה איך עושים זאת נכון.

אבל לא כל אחת יכולה כמו אלט לתחוב את שולי החולצה פנימה למכנסיים …ולשם כך מוטב ללמוד מסופיה קופולה, אישה שיודעת טעם טוב מה הוא, ובעלת גזרה נטולת מגבלות לבוש שכל בגד מונח עליה בול. גם קופולה מבינה שחולצת אריג מכותנה פריכה, גם כשאת אוספת את הילדה מהגן, תעניק לך טאץ’ קלאסי, גם אם תלבשי אותה מחוץ למכנסיים.

לא רק כותנה פריכה היא האריג המתאים לחולצה מכופתרת. שרלוט גינסבורג, קולית שגדלה על שיק צרפתי עם אייקון אופנה בתור אמא (ג’ין בירקין) ואבא סרג’ שידע טוב מכולם איך ללבוש חולצת כפתורים ( מחוץ למכנסיים, עם צווארון פתוח ושרוולים מופשלים בחינניות אגבית) הגיעה ביוני האחרון לטקס המאד רשמי של שר התרבות הצרפתי בו הוענק לבעלה איוון אטל אות אבירות. גינסבורג לבשה את המכופתרת שלה מבד אפרפר עם ג’ינס סקיני אפור ומגפיים חומים.

סגנון אלגנטי בהרבה הדגימה במכופתרת מחויטת צחורה מילה ג’ובוביץ’. כפתוריה כסופים וכולה בוהקת על רקע מכנסי ערב שחורים אלגנטיים בקו מתרחב ומעיל שחור.

חולצת כותנה לבנה קלאסית יכולה כמובן להיות משמימה או מושלמת. כמו מים, כמו לחם, כמו כל מה שהוא בסיסי ופשוט.אבל הנה הגרסה הסקסית. צמודה, פתוחה, עם החצאית המתאימה ועל הבחורה הנכונה, כפי שצולמה בשבוע האחרון במילאנו לבלוג של הסרטוריאליסט

חולצות מכופתרות קלאסיות מכותנה, בסגול עמוק ומלכותי ובתכלת של חולצות גברים קלאסיות הן חלק מקולקציית החורף של קוקו. אבל לא רק, גם אפרפרות רכות , מבהיקות בגוון שמפניה עם צווארון רך ושחורות פשוטות ואלגנטיות שתמיד יסגרו לך את הפינה כשלא תדעי מה ללבוש.

חדש בחנותלחנות

5 תגובות על “שובה של המכופתרת שירה ברויאר

  1. נעמה אומר:

    מקסימה לגמרי.
    תמיד הייתי בעד המכופתרות ואני בעלת אוסף די נכבד של כאלה, ואני אפילו לא עורכת דין…
    אם במקרה טרחתן לייצר אחת במידה 36 – אני שלכן…

  2. Itaglick אומר:

    אני מברכת ומאושרת להוסיף לקולקציית המכופתרות שלי ולחדש בצבעים של אפור חאקי לבן ותכלת מידה 44. תודה

  3. נורית אומר:

    תמיד מקסים ! אם בחוץ או תחובה במכנסיים עם חצאית קצת יותר גדולה ונופלת או צמודה כיף בלבן תכלת ורוד בהיר נפלט !!!

התגובות סגורות.

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן