לחנות אונליין כשהיינו בכתה ז’ והבנים מכתה ח’ הזמינו אותנו למסיבת ריקודים, ישר נכנסנו למגננה. אנחנו עם הידיים מלפנים כמגן חוצץ בין בגרותינו שאך זה הנצה, והם עם הידיים בגבינו לוודא שאנחנו לובשות את זה והם ירגישו את זה קרוב קרוב!

יתכן וחוויות הנעורים עצבו מבלי דעת את עולם המסחר המודרני: בבואך לקנות פריט מעוצב, או להזמין בעל מקצוע, לנצח תחשבי שאת רוצה לתת פחות והצד השני רוצה לקבל כמה שיותר. עובדה שבסוף יורד המחיר ב 50% נכון? ובעל המקצוע תמיד עושה הנחה לא? הקולקציה החברתית הראשונה שלנו מנסה להביא חוויה מתקנת. היא נמכרת במקביל במתחם התצוגה שלנו בקהילת סלוניקי 7 ובאתר במחירים הוגנים. מה זה מחיר הוגן ונמוך? קחו למשל את הטרנץ המדליק הזה.

גיזרתו מופלאה, הבד נעים ואיכותי והוא עולה 650 ש”ח. בתחילת עונת החורף זה מחיר מאוד נמוך, בסוף העונה? הוגן. תמיד יהיו מציאות זולות יותר, כנראה לא בצבע, לא במידה, אבל זול. יוד קנתה אותו לפני שבוע באתר וסיפרה שזה הטרנץ האולטימטיבי. אילו היא היתה רוכשת “מניה” בco.co. ב 1000 ש”ח, היתה יכולה לקבל את הטרנץ הזה ב320 ש”ח בלבד השנה, ולקבל מוצרים נוספים בשנתיים הבאות בשווי כולל של 1000 ש”ח ולהיות שותפה בחברה וברווחים. אנחנו מקוות שמי שתבקר אותנו באתר ובמתחם תוכל להרגיש את אותה תחושה של אמון ומחירים הוגנים בדיוק כמו שחשות השותפות שהצטרפו ומצטרפות למיזם. האוסף הצנוע שלנו מכיל פריטים מייצגים למגוון השותפות והשימושים. מכיוון שהשותפות שילמו מראש על המוצרים כשרכשו “מניה”, יש מי שתהו אם המחירים יהיו מפוצצים, כי הרי מדובר בשוק שבוי. או! אז התשובה היא – כמובן שלא! המחירים הוגנים ואף נמוכים מסיבה פשוטה: השותפות שלנו נתנו בנו אמון מראש, ודוקא בגלל זה חובתנו להוכיח שלא נתנו את אמונן לשווא. תארו לכם שזה היה קורה בפוליטיקה או בשירות הציבורי, יכול היה להיות מדהים לא?

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן