בשבוע שעבר זה סוף סוף קרה: חברת co.co. יצאה לדרך – עם מתחם תצוגה מעוצב ועם אתר אינטרנט מושקע וידידותי

ביום חמישי בשש בערב עמדנו נרגשים ומחייכים לקבל את פני האורחות הראשונות. שמנו מוזיקה מקסימה, עשינו מסדר שיפור הופעה אבל לא ידענו למה לצפות. הופתענו מכמות החברים, משפחה, שותפות, מתעניינות ואפילו מתעניינים שבאו לתמוך ולחזות ברגע המרגש בו חלום ורעיון הופכים למציאות. לראשונה נמדדו דגמי CO.CO. בתא המדידה שהותקן רק כמה שעות קודם לכן, ומן המראה ניבטו חיוכים שבעי רצון. חלל התצוגה המרווח נועד לתת לקהל הלקוחות שלנו הזדמנות למדוד את הבגדים, לחוש את הבדים ולהתיידד עם הגזרות והמידות וגם עם אתר המכירות. אין לנו מושג כמה אנשים היו, אנחנו רק יודעים שהזמנו 220 כוסות שמפניה אלגנטיות שנגמרו, אבל האורחים הסתובבו עם חד פעמיות נטולות הדר, ונטולי כיבוד שנגמר אף הוא, בלי להתלונן בכלל. התור לקופה היה ארוך אך סבלני, התור בשולחן השותפות היה קצר יותר אך מלא גאוה ואהבה ובעשר בלילה כשסיימנו לאסוף את הזבל, הבנו שהפתיחה היתה כנראה הצלחה גדולה ועכשיו זה באמת קורה. Co.co. פתחה את שעריה הווירטואליים והפיזיים, באתר האינטרנט ובמתחם החדש בנאות אפקה, הממוקם בקומה השנייה בבניין משרדים בקהילת סלוניקי 7 בתל אביב.

אנחנו מחכות לכן כל יום בין 10:00 ל 18:00 ובימי שישי בין 10:00 ל 14:00 במתחם שנועד לתת מקום ממשי למפגש אישי, הקשבה ושיתוף, ולהקל על חוויית הקניות באתר האינטרנט בהמשך.

תודה לכל מי שבא!

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן