הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם זו אימרה שנכתבה לפני שהמציאו את המזגן- כי המזגן הזה… המזגן הזה מבין אותי… מצד שני הוא הופך אותי למצוננת. אפשר אולי רק להניח שכמו כל דבר טוב בחיים – צריך איזון. אז לכבוד חודש אוגוסט הבא עלינו לרעה – חמש המלצות שמאזנות בין מזגן לאוויר צח.

1

ג’נגו בר
לשבת על רחוב בן יהודה לשתות יין קר, לאכול אוכל מדהים ולרכל על העוברים ושבים… ערב נהדר שכזה בחסות ג’נגו בר – האח הקטן והחדש של מסעדת שילה – הוא בדיוק מה שהיה חסר בכל הסגרים שפקדו אותנו השנה. המקום מציע תפריט יינות מרשים לצד אוכל מעולה (ממליצה מעומק ליבי על הדג המעושן). השירות המוקפד והלבבי עזר ליצור חוויה ששלחה אותנו ישר לרחוב קטן בדרום איטליה, בהחלט שווה ביקור. להזמנת מקום- ג’נגו בר>>

2

אפס ביחסי אנושההצגה
שמישהי תתקשר למשטרה כי דיאנה גולבי גנבה הצגה. באמת, בניגוד למירי רגב (מחילה על האיזכור הישן), דיאנה גולבי כן גנבה. כל רגע שלה על הבמה הוא היילט של ההצגה, וכל זה לא מוריד ולו לרגע ממשי קליינשטין ומגי אזרזר המופלאות שיחד יוצרות חוויה תאטרונית מהטובות שיש. ההצגה מבוססת על הסרט ההיסטרי בבימויה של טליה לביא, ומציגה באופן טרגי וקומי את חייהן של חיילות שלישות במחנה הצבאי שיזפון. צוות ההצגה הצליח להתמודד בחן גם עם נושאים כמו שוביניזם והטרדות מיניות בצבא ולהביא, אותי לפחות, לבכי וצחוק גם יחד.

לרוץ מהר לפני שיגמר- לרכישת כרטיסים>>

3

מעיין הסוסים
עין יבקע, או בשמו המוכר יותר- מעיין הסוסים הוא פנינה קרירה בימים חמים אלו. כשמגיעות כדאי לתפוס את אחת מפינות הצל המקיפות את הנחל, או להקים צלייה קטנה בצמוד לבריכת המעיין (שאינו מוצל). טיילת נעימה נפרשת לאורך נחל ציפורי ממעיין הסוסים עד לטחנת הנזירים והלאה. אפשר כמובן ללכת בכיוון ההפוך ולסיים במעיין, אך אז תלכו בעלייה (מתאים למי שאוהבת לסבול). המעיין עצמו נקי מבפנים ומבחוץ ממש כאילו עשו שם פסח. ובאמת עשו. בעקבות מיזם מדהים בשם ‘מהפח’, בניצוחו של גל קרטס, אנשי העמק מגיעים כל בוקר למעיינות עמק יזרעאל אוספים ומפנים זבל ועושים טוב לסביבה וללב. 
איך מגיעים- מעיין הסוסים בוייז, מחנים לא בצמוד למים ומשאירים נקי 🙂 רוצות להיות חלק ממהפח? דברו עם גל- 052-4231476

4

הנשף
אם חיפשתן מה לעשות עם הילדים/ החברות/ המזגן- זו התערוכה בשבילכן. הנשף היא אחת מתערוכות האופנה הגדולות ביותר שהיו בארץ והיא גדושה בפעילויות, הרצאות והדרכות. התערוכה כוללת 120 שמלות ו- 50 אביזרים שהוכנו במיוחד עבור התערוכה ונעים בין היסטוריה לעכשוויות. הדרכה קולית שהקליטה אוצרת התערוכה יערה קידר מלווה את התערוכה (מומלץ להביא מראש אוזניות שמתאימות לטלפון הפרטי) אך הן לחלוטין לא בגדר חובה. אפשר להירשם מראש לכל הפעילויות וההרצאות שיש למוזיאון להציע ממש כאן. מתאים למי שמחפשת את המוזה שלה. כרטיסים מוזיאון העיצוב בחולון פנחס אילון 8, סגור בימי ראשון. בקרו באינסטגרם>> 

5

אולימפיאדה
שבוע שעבר התרחש טקס הפתיחה של אולימפיאדת טוקיו 2020, בשנת 2021… וזאת חברותיי תהיה שאלת הטריוויה הכי נפוצה בעשור הבא. הטקס היה מרשים (יש אומרים גם משמים) והיסטורי ואף כלל בתוכו, לראשונה אי פעם, דקת דומיה לזכר חללי אולימפיאדת מינכן. את דגל ישראל נשאו לראשונה יחדיו אישה ואיש – הקופצת המשולשת חנה קנייזבה-מיננקו והשחיין יעקב טומרקין באמירה מרגשת של שוויון. רגע שיא  נוסף ששווה להתעכב עליו היה לקראת סיום הטקס כאשר לא פחות מ- 1,824 רחפנים יצרו במופע אורות מרהיב את לוגו המשחקים שהפך לאחר מכן לכדור הארץ. אירוע ששווה מסיבת צפייה- ב- 7.8 לינוי אשרם וניקול זליקמן יתחרו שתיהן מהשעה 09:20 עד שעה 13:00 בגמר קרב רב אישי. ניתן לצפות במשחקים בפרשנות בעברית בערוץ יורוספורט ובערוצי 5 למיניהם.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן