היא אוהבת אופנה לפחות כמו שהיא אוהבת לעזור לאנשים מבעד למסך האפליקציה שפיתחה, המשקפת את המציאות הכלכלית האישית שלהם. את CO.CO הכירה דרך השואורום החדש בשוהם שנפתח טרום הימים הנוראים (של הקורונה). הכירו את רונית טאוליב שותפה מספר 1380.

מי ומה את?
רונית טאוליב, נשואה ואמא לשלושה ילדים. אני מאמנת ויועצת כלכלית, יזמית בעלת אפליקציה שמסייעת למשפחות ויחידים לנהל את הכסף שלהם בצורה נוחה ונעימה (החיים בפלוס), וגם מייסדת קבוצת פייסבוק גדולה “החיים בפלוס עם רונית טאוליב”.

מגלה בת כמה?
ברור 😊, בת 43. גיל מצוין עם תובנות ואנרגיות חדשות.

מאיפה?
אני ומשפחתי מתגוררים בבית אריה, ישוב עם נוף מרהיב ושקט מבורך.

משהו על המשפחה?
נשואה לקובי, אמא של ליאור בת 16.5 , נדב בן 13 ויהלי בת 9.5. הילדים כבר גדולים ויותר עצמאים וזה הזמן שלי ושלו להשקיע קצת יותר בעצמנו.

איפה היית ומה עשית?
אני באה מהעולם התאגידי. עד לפני 6 שנים עבדתי בחברה מובילה,  ניהלתי מחלקת שיווק עם צוות אנשים שאני מאוד מעריכה ואוהבת, אבל משהו לא היה שלם. הרגשתי שהעבודה מתנגשת עם הערכים שלי. היא התנגשה עם הרצון להיות שם עבור המשפחה שלי ועם הרצון לתרום ולהשפיע לטובה, על חייהם של אחרים. אז אחרי 18 שנים בארגונים גדולים, שיניתי כיוון והלכתי עם הלב ועם הראש. יש לי תואר ראשון ושני במנהל עסקים, אני נהנית לעסוק במספרים שמשפיעים על החיים שלנו, ומאוד אוהבת אנשים ולהשפיע על איכות החיים שלהם. החלטתי ללמוד מקצוע שיחולל שינוי במקומות שהכי כואבים וגם הכי מהנים עבורנו, וללוות משפחות לשינוי הכלכלי שהן כל כך רוצות.

תני דוגמה למשפחה שליווית?
הגיע אלי זוג מקסים. שופע טוב. זוג עם הכנסות מעל הממוצע. מה שהם רצו זה סדר. מסלול. לדעת לנתב את ההכנסות לטובת מימוש היעדים והחלומות שלהם, ולא שיבלעו בהוצאות השוטפות. כששאלתי אותם בפגישה הראשונה מה המטרה שלהם, הם העלו יעדים דומים למרבית המשפחות. התחלנו. בפגישה השלישית, ציפתה לי הפתעה.
הם סיפרו שיש להם חלום והם רוצים לראות כיצד נערכים לממש אותו. החלום שלהם היה להתנתק ולנסוע עם שלושת ילדיהם להודו למשך חצי שנה. ואני שלא עושה שום צעד בלי האקסל, מייד פתחתי גליון חדש והתחלנו לעשות הערכות וסימולציה. התחלנו בהערכת העלות הכוללת של הטיול. לאחר מכן, עשינו סימולציה מול ההכנסות וההוצאות בארץ שיהיו להם, בעודם בחו”ל. כשכל הנתונים נפרסו לפנינו – היה לנו מספר. סכום שצריך לחסוך כדי להשלים את הפער. בדקנו מה הסכום הריאלי מבחינתם לחסוך בכל חודש, התאמנו את ההוצאות השוטפות ליעד החסכון והם, חדורי מטרה, הבטיחו לעמוד ביעד.
כעבור מספר חודשים הם ארזו את הילדים והמריאו לחופשה עליה חלמו. כל תמונה שהגיעה משם, הזכירה לי שחלומות ניתן להגשים. אם יש לנו חלום, רצון ושיתוף פעולה, ניתן להשיג הכל.

מה כתוב על כרטיס הביקור הדמיוני שלך (בלי צניעות בבקשה)?
זה אפשרי – צריך לרצות ולעשות

מה הגילטי פלז’ר שלך?
לברוח לרבע שעה, מספר פעמים ביום בין משימה למשימה, כדי להשלים עוד חלק או שנים בפאזל עם אלפי החלקים שמונח בפינת האוכל.

מה זו עבודה בשבילך?
מצד אחד שליחות – לעשות טוב לאנשים. מצד שני אמצעי לפרנס את המשפחה שלי ולדאוג לצרכים ולרצונות שלנו.

אם היית יכולה לשנות דבר אחד בעולם?
לכבד את האחר ופחות שיפוטיות

מה את מאחלת לבתך?
מאחלת לשלושת ילדיי לשמור על האיזון שבין תעוזה ושאפתנות לבין אחריות ושיקול דעת.

מילה על כסף
יסוד חשוב ומהותי בחיים שלנו ולכן חשוב שנדע לנהל אותו בדרך שמותאמת לנו.

מה השפיע על הטעם שלך?
אין לי טעם קבוע. חשוב לי שיהיה לי נוח, שאשדר את מי שאני באמת.

עם מי את הולכת לקנות בגדים?
לבד.

מה היא CO.CO בעינייך?
קונספט חדשני שמאפשר ליותר אנשים לקחת חלק בהצלחת המותג ולהנות מפירותיו. החוויה בשואורום של ציפי אורנשטיין בשוהם היתה מפעימה עבורי. ציפי מקסימה ונעימה ומרגישים שחשוב לה שכל מבקרת תצא עם פריטים שהיא תתחבר אליהם ותרגיש איתם שלמה. ציפי יצרה שואורום אינטימי שכל ביקור בו נותן תחושה של בית ונוחות.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן