היא מתמחה באוכל בריא לאנשים עסוקים, מתפעלת משפחה בת 6 ילדים, חובבת טרקים וקמפינג.
לאחר עשור בהיי טק הפכה לבלוגרית ואשת תוכן מצליחה, וגם אחרי האסון הפתאומי שפקד אותה היא מתעקשת להודות על הדברים החיוביים בחייה. תכירו את מורן רסקין, שותפה 1164. 
 

מי את ומה את?
קוראים לי מורן, אני בת 37, אמא לשתי בנות מדהימות בנות 9 ו 6 וחצי, אמא משלבת לעוד שלוש בנות מקסימות, וגם אמא טרייה לבן (!) חצי שנה, חדש במשפחתנו, הראשון המשותף יחד עם בעלי השני.  

מקצועית אני בלוגרית של מתכונים בריאים, פשוטים במיוחד, המכוונים לאנשים עסוקים שרוצים בכל זאת לשלב אוכל בריא (וחשוב גם שיהיה טעים) בתזונה היומיומית שלהם. כולם מופיעים בבלוג שלי www.veganhightechmom.com

מאיפה?
יישוב קטן וירוק בשרון.

איפה היית ומה עשית?
גאוגרפית הייתי בכל מיני מדינות ואשמח ממש לנסוע לכמה שיותר ברגע שיהיה אפשרי.
אני הכי אוהבת לעשות טרקים, ולשמחתי יצא לי לעשות כבר כמה. בארץ אני גם אוהבת לטייל בפורמט זוגי ומשפחתי, הרבה קמפינג ומעיינות.

מקצועית הייתי עשור באינטל, ואז החלטתי שבא לי ללכת על הצד היצירתי שלי ולפתוח בלוג מתכונים, בו אני יכולה לכתוב (אהבה גדולה), לצלם ולחלוק השראה.

יצא שהבלוג תפס תאוצה ונפח והרבה קוראים שאלו והתעניינו היכן ניתן להשיג את חומרי הגלם בצורה נוחה. הבנתי שהבלוג נותן מענה לצורך אמיתי ופתחתי חנות טבע אינטרנטית, שהלכה והתפתחה מאוד יפה.

הכל נקטע כשבעלי נהרג בתאונת דרכים, כשנה וחצי לאחר מכן.
נשארתי המומה עם שתי בנות קטנות ועסק אחד בינוני שלא ידעתי לתפעל לבדי.
למזלי, אני מוקפת במשפחה, חברים ואפילו לקוחות מדהימים, ויחד עם עזרה מכולם הצלחתי לקום, להתרומם, ולבחור לחיות.

היקום שלח אלי את מי שהוא בעלי כיום, ואת המשפחה המאוחדת החדשה שלנו, שגם עליה אני כותבת הרבה בבלוג, בשאיפה לתת השראה שתמיד יש בחיינו דברים חיוביים להודות עליהם.
היום, במובן העסקי, רוב זמני מושקע בבלוג המתכונים הבריאים שלי, ובנוסף אני כותבת תוכן, מצלמת ומפתחת מתכונים עבור אחרים ומייעצת לעסקים בנושא תוכן ומדיה חברתית. 

איך את בעידן הקורונה?
מצד אחד מתבאסת כי אני מאוד אוהבת לטייל ולהיפגש עם משפחה וחברים. מצד שני מודה על כל מה שיש. אנחנו בריאים, יש גינה ליהנות ממנה, וגם הזמן המשפחתי מאתגר אך קסום בו זמנית.

מה הגילטי פלז’ר שלך?
ממרח לוטוס.

מה את הכי אוהבת ללבוש?
בגדים שנוחים לי. הכי חשוב.

מה השפיע על הטעם שלך?
אוהבת להרגיש נשית אבל אנושית, משתדלת ללבוש בגדים שכיף לי להסתובב איתם.

מה את מאחלת לילדייך?
בריאות, לאהוב את עצמם, המון צחוק ושמחה ולגדול בעולם ללא ריחוק חברתי במהרה.

עם מי את הולכת לקנות בגדים?
לבד או עם הבנות שלי.

את ו-CO.CO?
שמחתי להכיר מותג בגדים שמשתדל להיות אקולוגי. מעבר לזה שאני מתעבת קניונים, הכי נוח לי שיש מקום ביישוב שלי בו אני יכולה לקפוץ רגע, למדוד בגדים בנוחות ועם יחס אישי, ולמצוא כאלה שהם לטעמי.  השואורום של אביב הפך לפתרון ההלבשה שלי.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן