ליאת הדס – לחצו קודם כל על הלינק, ואל תפספסו את הבלוג – שותפה 308, עושה חשק להזמין אותה לקפה (וליתר דיוק לגרום לה להזמין אותך אליה הביתה / לסטודיו)

ליאת

מגלה בת כמה?
ברור, כבר שבוע בת 44. יש לי נטייה להרגיש תמיד שהגיל שאני נמצאת בו הוא הכי טוב, אבל אין לי ספק שהאמירה ש״מגיל 40 מתחילים לחיות נכון״ היא מדוייקת. לא סתם זה נקרא the age of wisdom , הגיל שבו הרצון והיכולת נפגשים, ומתחילים לעוף.

מאיפה?
במקור ירושלמית, אבל כבר המון שנים בשרון. גרה בתל מונד, פחות מקילומטר מהמשק של סבא וסבתא שלי בכפר הס,  ככה שגם מכאן יש לי המון זכרונות ילדות שמתעוררים בעיקר בחילופי העונות. מאוד מזדהה עם האמירה שהאדם הוא תבנית נוף מולדתו. אני מרגישה שאני נושאת בתוכי DNA מכל המקומות שחייתי בהם ושהמטען הזה בא לידי ביטוי בעבודה וביצירה שלי. הרב גוניות האתנית והים תיכונית של ירושלים, הקלאסיות האירופאית של היידלברג בגרמניה, שם גרתי בשבתון כנערה עם ההורים שלי, נופי המדבר של עין גדי, הקיבוץ שארנון בעלי גדל בו וגרנו בו יחד תקופה, ופרדסי השרון, שדות התותים שאני רואה מהגינה היום. והים.   

משהו על המשפחה
נשואה לארנון כבר יותר מעשרים שנה ואמא לשלושה בנים: תום 19, ארבל 16 ושחר בן 8.
אנחנו משפחה מאוד קרובה ואינטנסיבית. באופן כללי ומתוך בחירה, האישי והמקצועי משולבים וקשה לדעת איפה אחד מתחיל והשני נגמר. בשש וחצי השנים האחרונות ארנון ואני עובדים יחד. משותף ויועץ שקט הפכנו לשותפים מלאים כשאני אחראית על האדריכלות והעיצוב וארנון, שהוא מהנדס תעשיה וניהול במקצועו, מנהל את המשרד והפרויקטים. 
פיזית המשרד צמוד לבית וככה למרות האינטנסיביות של העבודה אנחנו תמיד ליד ועם הילדים. 

איפה היית ומה עשית?
תמיד חייתי חיים יצירתיים ויזמיים. מגיל מאוד צעיר למדתי ציור, מוזיקה וריקוד. למדתי בתיכון של האקדמיה למוזיקה ומחול בירושלים וסיימתי את שתי המגמות. 
אחרי הצבא, במקום לנסוע לטיול הגדול, פתחתי מסעדה בנחלת שבעה בירושלים בחצר יפיפייה ליד הגלריה של אמא שלי. כשהייתי בהריון עם תום מכרתי אותה. חיפשתי מקצוע שיאפשר לי להביא לידי ביטוי את כל הכישרונות והאהבות שלי – אומנות, עיצוב, אנשים ואתגרים אינטלקטואליים. כשהתחלתי ללמוד הרגשתי ״שהגעתי הביתה״, שמצאתי מקצוע שמבחינתי ההתפתחות בו היא אין סופית, מסע אישי ומקצועי שרק מעמיק ומשתבח.  
בשלוש עשרה השנים האחרונות המשרד שלי עוסק בעיקר בתכנון ועיצוב של מגורים, בתים פרטיים ודירות.

ליאת הדס
 
מה כתוב על כרטיס הביקור הדמיוני?
ליאת הדס, חיה את החיים בתשוקה

ואם היה לך כרטיס באתר שידוכים?
וואו, כל כך הרבה שנים שאני לא בשוק 🙂
רוב הסיכויים שלא הייתי מעידה על עצמי אלא מבהירה מה אני מחפשת. גבר אינטליגנטי, נינוח, עם ביטחון עצמי, שלא מפחד לחלום ולהגשים חלומות. ולא פחות חשוב – לא מפחד מנשים חזקות. איזה מזל יש לי שמצאתי אותו בגיל 22.

מה השפיע על הטעם שלך?
הנוף הפיזי והתרבותי שספגתי כשגדלתי בסביבה מאוד מעשירה ששמה דגש על כל מה שמעניין, טוב ויפה. להסתובב בעולם עם חושים מחודדים שסופגים הכל, עם חוש ביקורת מפותח ולא להפסיק לבחור.

הכי אוהבת ללבוש
אני מתחברת לאותם ערכים שאני מיישמת בעיצוב: חומרים טבעיים ואיכותיים. קו על זמני שישדר אלגנטיות ונינוחות בו זמנית.  

עם מי את אוהבת לקנות בגדים?
אני חייבת להתוודות שהתחלתי ליהנות מלקנות לעצמי בגדים בערך בגיל ארבעים (מוטב מאוחר). הכי נינוח זה לבד או עם חברה. 

אוגרת או מוסרת?
הכי מוסרת. לאחרונה נתקלתי לא מעט במאמרים על הקונספט החדש של ״הארון המינימליסטי״ ולא ידעתי שהקדמתי את זמני 🙂 
אני לא קונה אימפולסיבית, אלא ציידת. אני אחליט מה אני צריכה/רוצה ואצא לצוד את הפריט המושלם.

פריט הכי יקר בארון
מעיל עור ריחני ורך שקניתי באביב בלונדון. אני מחכה לחורף רק בשביל שאוכל להתאחד איתו.

אם היית יכולה לשנות דבר אחד בעולם?
רק אחד? כל כך הרבה חוסר צדק והגיון ועודף אכזריות ואטימות שלא אדע מאיפה להתחיל. אולי הייתי מנטרלת באנושות את ההרס העצמי ( שמוביל להרס הדדי). זה כבר היה עושה טוב.

מישהו להיפגש איתו
אני מאוד אוהבת אנשים, במיוחד אם הם כנים, פתוחים, אנרגטיים ועם סיפור וניסיון חיים. אני לא מתפתה לציין מנטור מסוים, כי לפעמים יש מרחק עצום בין הדימוי של האדם לבין האיש האמיתי, ואותי מעניין רק האמיתי.

מה את מאחלת לבתך?
בת כבר לא תהיה לי…. אבל יש לי שלוש אחייניות ואני מקווה פעם לנכדות. הייתי מאחלת לה שככול שהיא תקדים ותשתחרר מהציווי החברתי שמטביעים בנו – לרצות, ככה היא תקדים להגשים את עצמה. במחשבה נוספת, אני חושבת שאת אותן עצות שהייתי נותנת לבתי אני נותנת לבני. 

מילה על כסף
כבת להורים שגדלו בקיבוצים ההתחלה הייתה מאוד אמביוולנטית. כסף הייתה מילה גסה כי העיקר הייתה העשייה. עם השנים התגברתי על המון מחסומים. היום כסף=שפע=הערכה מקצועית=הצלחה ושקט נפשי לעבוד וליצור ולעשות עוד כסף שמאפשר לי להגשים את החלומות שלי.  

משהו ל co.co
מהרגע הראשון שמעתי על המיזם התאהבתי:בבגדים, בנשים, בחלומות ובאמביציה להגשים אותם. אני חושבת שזה קונספט מבריק ושזאת רק ההתחלה.

פעם בשבועיים אני נפגשת כאן עם אחת השותפות שלנו לשיחה קצרה על עצמה ועל המשותף לנו (אופנה, בגדים ו co.co, כמובן). הנסיון המצטבר מראה שבדרך כלל מדובר בחצי שעה טלפונית, ולמרבה העונג כבר קרה שיצא ממנה דייט לקפה. מוכנות “להסתכן”? כתבו ל info@collectivecollection.com והשאירו גם מספר טלפון. יהיה כייף. 

 

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן