קשה היה להתניע את עונת הקיץ. כשאך הנצו הדגמים הראשונים סוגרנו בבית לחודש וחצי מהם קמנו מבולבלות הרבה יותר מכרגיל. חודשיים לקח לנו להתארגן על עצמנו קונספטואלית. יום צילום השותפות הראשון לשנת 2020 היה אישור סופי לכך שחזרנו למסלול. מסלול אי הוודאות המוכר של ענף האופנה.

את קולקציית הקיץ 2020 התחלנו פעמיים. פעם אחת בסוף השנה שעברה ופעם אחת במאי השנה. אי הוודאות טלטלה אותנו מעצירה מוחלטת של הייצור לביקוש מתפרץ לדגמים חדשים וחייבה אותנו להאיץ את מלאכת העשייה ואספקת המלאי.

לקח לנו כמעט חודשיים נוספים עד שהצלחנו להתייצב שוב על הרצף המוכר שתחילתו בדמיונות על דגמי העונה הבאה, המשכו בעיצוב, פיתוח, תפירה, מדידה, תיקונים, גזירה, ייצור וסופו במחסן המתמלא בשפע הצבעים והמידות.

רק בשלב הזה, בו המבחר מגוון וקיים, אפשר לממש את המסורת שהתחלנו בה לפני שלוש שנים, צילום השותפות שלנו מדגמנות את הקולקציה. היום הזה חשוב לנו לנפש לפחות באותה מידה שהוא תורם למטרות שמסחריות ואחרות.

יום צילום השותפות הוא נקודת ציון בעונה כיוון שהוא מסמן איזו כברת דרך שהלכנו בה. תענוג לראות נשים שונות בצבעים שונים, ממקצועות שונים לבושות בקולקציה החדשה ופשוט נהנות. מהמצלמה, מהאיפור, מהבגדים ומהשיחות הבטלות שביניהן.

היומיום התפעולי והכלכלי מחייב אותנו לדבוק בתכנון ובתקציב השנתי שלנו באדיקות וכמעט ולא מאפשר שוליים. תקציב הצילומים מחייב להפיק מכל יום צילום את המקסימום – עשרות מערכות לבוש ביום, מתוקתקים על ידי נשות מקצוע. דוגמנית, מאפרת, צלמת ומעצבת מסתגרות בשמונה בבוקר בסטודיו ויוצאות בסופו של יום מותשות כאילו חזרו מהעברת קווי השקייה בשלחין.

הבגדים המצולמים ביום מקצועי כזה הם הדגם הראשון שנתפר, במידה הקטנה, טרום תיקוני גיזרה סופיים, וצריך הרבה מקצוענות כדי להעביר את רוח הקולקציה , לצלם אותם בזוית הנכונה, ולהוציא את הדגמים מספיק ברורים ונחשקים על מנת שכל אחת תוכל לדמיין מספיק טוב מה מוצא חן בעיניה.

יום צילום השותפות הוא יום נחת עבורנו כי הוא מאפשר לנו לראות את אותם חלומות שצולמו בפיסקה הקודמת, מתגשמים חודשיים לאחר מכן על נשים שונות ומגוונות ונפלאות כל אחת בדרכה.

חדש בחנותלחנות

?Are you on the list

קבלי ₪25 במתנה

ומשלוח חינם

למימוש ברכישתך הראשונה!

לאחר קבלת כתובת הדוא”ל שלך נשלח לך את הקופון. ההטבה למשתמשות חדשות ולא כוללת מוצרים בהזמנה מוקדמת. הקופון נשלח מיידית אך לעיתים מופיע בתיבת המייל לאחר כמה דק’. המידע שלך ישאר חסוי ולא נשתף אותו עם צד שלישי.

דילוג לתוכן